Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران بعد از پیروزی پرگل مقابل آلمان در جام جهانی گفت: مقابل این تیم کم اشتباه بازی کردیم و به نتیجه لازم رسیدیم.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان در نشست خبری پس از بازی ایران مقابل آلمان عنوان کرد: قبل از هر چیز از تیم خوب آلمان یاد می کنم که از ظرفیت های زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم و بازی مقابل آن در هر رده ای، یک فرصت استثنایی برای تیم های مختلف در سطح جهان است. فکر می کنم ما هم از این فرصت نهایت استفاده را بردیم.

وی ادامه داد: ما بازی آلمان و کاستاریکا را تماشا کرده بودیم. بر این اساس، دو جلسه تمرینی بسیار مهم را در روزهای گذشته و بعد از بازی مقابل گینه برگزار کردیم. در یک تمرین نحوه مهار تاکتیک‌های تهاجمی آلمان را مرور کردیم و در تمرین دیگر، آنچه مورد تاکید ما قرار داشت استفاده از نقاط ضعف آلمان در خط دفاعی بود.

سرمربی تیم نوجوانان ایران افزود: خوشحالم در بازی امشب هم خط حمله سرعتی و باکیفیت آلمان را مهار کردیم و هم از سوی دیگر، توانستیم از نقاط ضعف این تیم در خط دفاعی سود ببریم. به طور کلی تیم ما در این مسابقه می‌توانم بگویم بازی کم اشتباه و یا بی اشتباهی را انجام داد. از این بابت از تلاش بازیکنانم سپاسگزارم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا با شکست آلمان، ابرقدرت فوتبال اروپا حالا به فکر حضور در جمع ۴ تیم برتر جهان است یا نه گفت: نه، ما فقط از هم اکنون به بازی با کاستاریکا فکر می کنیم. بازی امشب با آلمان تنها دومین قدم ما از یک مسیر طولانی و بلند است. این مسیر ادامه دارد و باید تا پایان جام تداوم داشته باشد.

چمنیان در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی با کاستاریکا در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد می کند بیان داشت: اجازه بدهید که کمی ریکاوری کنیم. من هم مثل شما خسته ام. فردا در این باره تصمیم می گیرم. با این وجود تاکید می‌کنم همه بازیکنان ایران قابلیت های بالایی دارند و ما یک تیم به معنای واقعی هستیم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم

چند سال قبل، در یک شب بارانی دو آلمانی که راه شان را گم کرده بودند، اتفاقی در خانه ی عباس را می زنند و از آن به بعد ، سرنوشت عباس تغییر می کند و خانه اش به ششمین جاذبه ی گردشگری ایران برای توریست های خارجی تبدیل می شود.
در اولین قسمت از زندگی عباس ببینید که چقدر فقیر بوده و چطور یک اتفاق، نگاهش را به جهان عوض کرد.
کاری از مریم نوابی نژاد.
لینک یوتیوب https://m.youtube.com/watch?si=f9Z5B3lCIYp5oed0&v=GdX-mR3Q5Oc&feature=youtu.be

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900706

دیگر خبرها

  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم