Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - تیم ملی والیبال نوجوانان در قالب تیم شمس با بازیکنان ارومیه‌ای، فردا در هفته دوم لیگ برتر میهمان تیم شهرداری ارومیه خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، تیم های شهرداری ارومیه و شمس در سالن ۶هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال، اصغر میرزایی بعنوان داور اول و بهروز حیدری بعنوان داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده خواهند داشت و احمد بندری نیز ناظر این دیدار خواهد بود.

امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور و امیرمحمد فلاحت خواه به عنوان ۴ بازیکن ارومیه ای حاضر در ترکیب تیم ملی نوجوانان در قالب تیم شمس فردا به مصاف تیم سابق خود و دیارشان شهرداری ارومیه خواهند رفت.

تیم شمس در نخستین بازی خود برابر خاتم اردکان ۳ بر ۲ شکست خورد و شهرداری ارومیه در حالی در گنبد برابر ایرانیان این شهر ۳ بر یک باخت که با اعلام رسمی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، نماینده گنبد از لیگ کنار گذاشته شد تا شهرداری ارومیه تنها تیم بدون بازی لیگ برتر باشد.

46

کلید واژه‌ها : ارومیه - نوجوانان - والیبال -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان

به گزارش "ورزش سه"، برناردو رزنده سرمربی اسطوره ای تیم ملی والیبال برزیل اسامی بازیکنان خود را برای لیگ ملتها معرفی کرد که در بین اسامی والاس دسوزا و مائوریسیو بورخس دو بازیکن با تجربه نیز در لیست هستند و به تیم ملی بازگشته اند.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

پاسورها: برونو رزنده، فرناندو کرلینگ،  تیاگوینیو،رندریک و  متئوس برازیلیا

دریافت کننده ها: ریکاردو لوکارلی، یوآندی لئال، هنریک هونوراتو، ویکتور کاردوزو، آدریانو ژاویر، لوکاس برگمن، مائوریسیو بورخس آلمیدا، آرتور بنتو و پائولو وینیسیوس

سرعتی‌زن ها: لوکاس ساتکمپ، فلاویو گالبرتو، جودسون نونیز، ایساک سانتوس، اوتاویو پینتو و ماتئوس پینتا

قطر پاسور ها: آلان سوزا، والاس دسوزا،  دارلان سوزا، ابوبکر نتو، چیزوبا نِوِس و فیلیپه روکه

لیبرو ها: تالس هوس، مایکو ریس ناسیمنتو و الکساندر الیاس

تیم ملی والیبال ایران در ششمین بازی خود به مصاف برزیل خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان