Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- برگزاری نشست خبری مدیر کل آب منطقه ای آذربایجان غربی، دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و شمس و افتتاح مرکز هشدار الکترونیک انتظامی از رویدادهای خبری چهارشنبه، 19 مهرماه در آذربایجان غربی است.

به گزارش ایرنا مرکز هشدار الکترونیک انتظامی آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در ستاد انتظامی این استان افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه‌های امسال هفته ناجا با شعار 'پلیس برای امنیت، امنیت برای همه' از 14 تا 20 مهرماه همزمان با هفته نیروی انتظامی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.
دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و شمس در سالن الغدیر ارومیه در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر والیبال دیگر رویداد خبری امروز چهارشنبه، 19 مهر در آذربایجان غربی است.
رقابت های سی و یکمین دوره لیگ باشگاه های کشور که چند سالی است با عنوان لیگ برتر (سوپرلیگ) برگزار می شود، امسال نیز با وجود کش و قوس های بسیار با حضور 12 تیم از 10 استان کشور با دیدار تیم های شمس تهران که متشکل از بازیکنان تیم ملی نوجوانان و خاتم اردکان است در تهران آغاز شد.
در این رقابت ها، تیم های قدرتمند و سابقه داری نظیر کاله مازندران، شهرداری ارومیه، پیکان تهران، شهرداری تبریز و نماینده گنبد حضور دارد که زمینه شور روز افزون رقابت ها را فراهم می کند.
یکی از تیم های برتر والیبال کشور که همواره در بین تیم های بالای جدول قرار داشته وعلاوه بر بازی های خوب و قدرتمند، از ظرفیت تماشاگران پرشور نیز بهره مند است، تیم والیبال شهرداری ارومیه به شمار می رود.
برگزاری نشست خبری مدیر کل آب منطقه ای با هدف تشریح برنامه ها و پروژه های این اداره کل در سالن جلسات آب منطقه ای استان از دیگر رویدادهای خبری امروز چهارشنبه، 19 مهر در آذربایجن غربی است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی آمادگی دارد تا برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت هشت اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33826667 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند یا به شماره نمابر 33826666 ارسال کنند.
8135/ 2093
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است