Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نساجی مازندران با پیروزی خانگی در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور برای تیم استقلال تهران حریف مرحله یک هشتم نهایی خود در رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور خط ونشان کشید.

به گزارش خبرنگار تسنیم از قائمشهر، تیم نساجی درچارچوب هفته هشتم این مسابقات عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم شهرداری تبریز بود ودر نهایت میهمان پایین جدولی خود را با شکست 2 بر صفر بدرقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شاگردان مهدی پاشازاده در این دیدار که بیش از 5 هزار تماشاگر قائمشهری از نزدیک تماشاگر آن بودند، احسان پیرهادی و مجتبی ممشلی گلزنی کردند.

تیم نساجی مازندران درحالی پنجمین پیروزی این فصل خود را در خانه جشن گرفت که به خاطر گل زده کمتر با تیم های بادران تهران ونفت مسجدسلیمان 16 امتیازی شد ودر رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

نساجی مازندران که دوشنبه شب در قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور حریف تیم لیگ برتری استقلال تهران شد، با روحیه مضاعفی 29 مهرماه به دیدار میزبان پرافتخار خود در ورزشگاه آزادی خواهد رفت.

** تساوی خونه به خونه برابر صدرنشین لیگ یک

تیم خونه به خونه مازندران هم در چارچوب هفته هشتم این مسابقات عصرچهارشنبه در دیداری بیرون از خانه برابر میزبان صدرجدولی خود بادران تهران به تساوی بدون گل دست یافت.

شاگردان جواد نکونام در تیم خونه به خونه مازندران با کسب12 امتیاز درپایان هفته هشتم این مسابقات در رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.

تیم خونه به خونه مازندران هم در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور 29 مهرماه در ورزشگاه هفت تیربابل میزبان تیم لیگ برتر سیاه جامگان مشهد خواهد بود.

در فصل جاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور مازندران با دو تیم خونه به خونه ونساجی حضور دارد.

انتهای پیام/

R1377/P1377/S6,74/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند

آفتاب‌‌نیوز :

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) میهمان آلومینیوم اراک است.

ترکیب پرسپولیس در این بازی به شرح زیر اعلام شد:

امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

ترکیب آلومینیوم هم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهانکهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی