Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت:استفاده از ظرفیت سران عشایر جهت ایجاد آرامش و امنیت در جامعه تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، فرهاد افشار نیا رئیس کل دادگستری خوزستان در جلسه شورای ساماندهی قضایی سران عشایر بر استفاده از ظرفیت بزرگان عشایر جهت ایجاد آرامش و امنیت در جامعه تاکید کرد و گفت:ارتباط و تعامل سازنده دستگاه قضایی با بزرگان، سران عشایر و معتمدین و استفاده از ظرفیت آنان جهت ایجاد صلح و سازش، آرامش، امنیت و کاهش و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه تأثیر بسزایی دارد و باید این همکاری تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بزرگان، سران عشایر و معتمدینی که در جهت پیشبرد اهداف و سیاست‌های دستگاه قضایی از طریق شورای حل اختلاف همکاری سازنده‌ی دارند از جایگاه و ارزش خاصی برخوردار هستند.

افشار نیا در ادامه با تاکید بر تقویت برنامه‌های فرهنگی جهت کاهش و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه اظهار داشت:مسئولین فرهنگی، نهادها، دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت ارتقاء فرهنگ مردم و احترام آنان به قانون اهتمام بیشتری داشته و در کاهش و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه با دستگاه قضایی همکاری کنند و این تکلیف همه است.

رئیس دستگاه قضایی در خوزستان تصریح کرد: با توجه به ماه محرم و صفر و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، مداحان، خطباء و اهالی منبر ضمن بیان حماسه حسینی و اهداف آن به نکات اخلاقی، اجتماعی و سیره پیامبر و ائمه اطهار که بر آرامش و امنیت خانواده و مردم تأثیرگذار است تاکید کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر

 فرمانده انتظامی شهرستان فرخ شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل این یگان قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم و تحقیقات میدانی سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در چندین عملیات منسجم و ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

کشف ۶ فقره سرقت و دستگیری یک متهم در لردگان

سرگرد سعید شریف زاده افزود: سارقان پس از مواجه شدن با ادله و مستندات موجود چاره‌ای جزء اعتراف نداشته اند و به ده‌ها فقره سرقت در سطح استان اعتراف کرده اند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با قرار مناسب روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان