Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده مردم مبارکه در مجلس گفت: آقاي ظريف در نشست امروز اعلام کرد که ايران آمادگي و اقتدار لازم را دارد که در مقابل هر گونه تهديدي ايستادگي کند و اين اقتدار خود را حفظ خواهد کرد.
زهرا سعيدي مبارکه نماينده مردم مبارکه در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس در تشريح نشست صبح امروز غيرعلني مجلس که با حضور محمدجواد ظريف وزير امور خارجه برگزار شد، اظهار داشت: آقاي ظريف در اين جلسه پيرامون مسائل منطقه‌اي توضيحاتي ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: همچنين شرايط و برنامه‌هايي که در وزارت خارجه وجود داشته و در آينده نيز پيش‌بيني شده است، تشريح شد و وزير امور خارجه در رابطه با نشست‌هاي بعدي تيم خود توضيحاتي ارائه داد.
سعيدي بر همين اساس اضافه کرد:‌ ظريف در اين نشست درباره تحولات منطقه و مشکلات موجود بحث کرد و چند نفر از نمايندگان نيز در اين رابطه نيز نظرات خود را ارائه کردند.
«آقاي ظريف همچنين اعلام کرد که ما همچنان روي صحبت خود هستيم و بر روي اينکه گفتيم ديگر مذاکره نخواهيم داشت مصمم هستيم. ما هرگز به صورت مجدد مذاکره هسته‌اي نخواهيم داشت. براي اين تصميم مصمم هستيم و آنچه که در حال حاضر نيز مورد بحث است در حقيقت همان مذاکره اول است و مذاکره جديدي صورت نخواهد گرفت».
وي همچنين به مسائل و تحولات موجود در منطقه اشاره کرد و گفت:‌ نمايندگان همچنين با طرح سؤالاتي در اين رابطه پرداختند.
نماينده مردم مبارکه در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: ظريف نيز اعلام کرد که ايران آمادگي و اقتدار لازم را دارد که در مقابل هر گونه تهديدي ايستادگي کند و اين اقتدار خود را حفظ خواهد کرد. ما مردمي نيستيم که از تحريم بترسيم هر چند که طبق آن تعهدات آمريکا عمل نکرد.
وي همچنين عنوان کرد که اگر آمريکا به مذاکراتي که داشته و همچنين تعهدات خود پايبند نباشد اعتبار خود را از دست خواهد داد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)

به گزارش ورزش سه، حسینی که در آغوش همکاران و دیگر اعضای کادر آلومینیوم به سمت رختکن می‌رفت، به شدت مورد تشویق هواداران آلومینیوم قرار گرفته و بدین ترتیب دومین برد خانگی خود مقابل پرسپولیس را جشن گرفت.

او که قبلا دستیار یحیی گل محمدی بوده، با ۲ برد مقابل اوسمار و کم کردن شانس پرسپولیس در لیگ و حذف سرخ‌ها از جام حذفی به تنهایی بیشترین لطمه را به پرسپولیس زده است تا کسی جای استادش یحیی را نگیرد!

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • این ۵ ماده غذایی را که هرگز نباید دوباره گرم کرد
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم