Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مربی تیم ملی کاراته روند آماده سازی ملی پوشان امید را مطلوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که در مسابقات جهانی اسپانیا هر 5 نماینده کاراته ایران بتوانند بهترین نتیجه را در جام دهم بدست آورند.

شهاب سلطانی در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: مرحله چهارم اردوی تیم ملی امید در استان قزوین در حال برگزاری است و کاراته کاها تا روز پنجشنبه(فردا) در اردو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو بر فشار تمرینات افزوده شده و تمرینات تکنیکی، تاکتیکی و آمادگی جسمانی در دستور کار کاراته کاها قرار دارد و فنون تخصصی هر ورزشکار و انواع کومیته ها تمرین می شود.

مربی تیم ملی امید با اشاره به اینکه پس از تمرینات روزانه، فیلم مسابقات حریفان و مبارزه هر کدام از بچه ها آنالیز می شود، افزود: مرحله آخر اردو طبق برنامه از 24 مهر ماه تا زمان اعزام برگزار خواهد شد که در این مرحله از فشار تمرینات کاسته می شود تا برای مسابقات جهانی به آمادگی مطلوب و نقطه اوج برسیم.

سلطانی گفت: هر 5 ورزشکار امید انگیزه خیلی بالایی دارند، با انجام تمرینات منظم، تمرکز بیشتر و رعایت اصول حرفه ای، امیدوارم بهترین عملکرد را در اسپانیا داشته باشند.

وی در مورد برگزاری آخرین مرحله اردو پیش از اعزام به رقابتهای جهانی، گفت: 4 مرحله اردوی تیم ملی امید تاکنون برگزار شده که یک مرحله آن در رشت و 3 مرحله در استان قزوین بوده و قرار است اردوی آخر در قزوین یا تهران پیگیری شود.

سلطانی در مورد اردوی تدارکاتی ترکیه گفت: به جز الیاس محمدزاده که به دلیل مشکل سربازی نتوانست تیم ملی را در ترکیه همراهی کند، بقیه بچه ها عملکرد خوبی از خود نشان دادند. از 4 وزن در 3 وزن مدال گرفتیم و تنها در یک وزن موفق به کسب مدال نشدیم؛ با این حال عملکرد نفر اعزامی ما خوب و قابل دفاع بود.

وی ادامه داد: نفرات امید در کاراته وان ترکیه با کاراته کاهای رده بزرگسالان مسابقه دادند و در مبارزه با برخی از قهرمانان اروپا و مدال آوران کاراته وان های مختلف نتایج خوبی بدست آوردند که این نتایج رضایت بخش بود.

سلطانی در خاتمه گفت: امیدوارم کاراته کاها به این نتایج راضی نباشند و با رعایت همین ریتم و آهنگ و با رفع نقاط ضعف نتیجه خوبی در رقابتهای جهانی اسپانیا کسب کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی پس از برگزاری سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کانوی زیر ۲۳ سال و جوانان ورزشکاران حاضر در اردو تست انتخابی دادند و ثنا زارع با ثبت زمان ۲:۳۳.۴۴ دقیقه موفق به کسب رتبه نخست شد  و به این ترتیب عضو تیم ملی قایقرانی کشور شد.

سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان پس از مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی به پرسپولیس برگشت (عکس)
  • عکس‌| پایان مصدومیت طولانی‌مدت یک پرسپولیسی
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد