Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی همشهری در مراسم معارفه سردبیر جدید همشهری محله، به حرف و حدیث‌ها پیرامون تعدیل نیرو در این نشریه پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه سردبیر جدید نشریه «همشهری محله» صبح امروز با حضور خسرو طالب‌زاده مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی همشهری در محل این نشریه در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم «احمد جعفری چمازکتی» به عنوان سردبیر همشهری محله معرفی شد. وی مدیرعامل سابق پانا (خبرگزاری کانون دانش آموزی ایران) بوده است. در سابقه فعالیت رسانه‌ای جعفری چمازکتی در فضای رسانه، همچنین مدیریت منطقه خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در شرق آسیا در کوالالامپور، سردبیری فرهنگی این خبرگزاری، مدیریت خبرگزاری ایرنا در تهران بزرگ، مدیریت اخبار استان‌های این خبرگزاری و نیز سردبیری برخی از جراید به چشم می‌خورد. وی جایگزین محسن مهدیان شده است.

طالب‌زاده مدیرمسئول همشهری با بیان اینکه «سردبیر جدید همشهری محله فعالیت‌های اثرگذار و متعددی در رسانه‌ها از جمله خبرگزاری ایرنا داشته است و تدریس در دانشکده خبر، از دیگر فعالیت‌های اوست، با اشاره به روزنامه‌نگاران و نیروهای توانمندی که در همشهری محله فعالیت می‌کنند»، تاکید کرد: حتماً از توان همه این نیروها در دوره جدید هم استفاده خواهد شد و قرار نیست هیچ هیچ نیرویی اینجا را ترک کند.

مدیرمسئول همشهری همچنین یادآور شد: باید خبرنگاران این مجموعه به تجهیزات صوتی و تصویری مجهز شوند و در پاسخ به دغدغه فعالان این مجموعه باید گفت از آنجا که همشهری محله دارای نیروهای بسیار خوب و توانمند از نظر گزارش نویسی است، هیچ تغییر نیروی انسانی در این مجموعه نخواهیم داشت و حتی ممکن است با توجه به برنامه‌هایی که داریم، نیروهایی هم در صورت نیاز اضافه شوند.

وی در عین حال گفت: هر تغییر در رویکردهای مجموعه هم با حفظ نیروها و آموزش و تخصصی کردن نیروها خواهد بود.

احمد جعفری چمازکتی، سردبیر جدید «همشهری محله هم در سخنانی با بیان اینکه شهادت می‌دهم آقای طالب‌زاده به این مجموعه نگاه مثبتی دارند و تلاش ایشان تقویت این نشریه است، گفت: انتظاراتی از بنده در وهله اول و سپس از شما دارند و تلاش می‌کنیم راه‌های نوینی را در این مجموعه بکار گیریم. امیدوارم بتوانیم در کنار کادر تحریریه توانمند این نشریه، جایگاه آن را ارتقا دهیم و همشهری محله را به نشریه‌ای «واقعاً خواندنی» برای مردم محلات مختلف تهران تبدیل کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است


به گزارش تابناک، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است؛ حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور