Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:35:42 GMT

شناسنامه جدید برای زنبور داران قزوین صادر می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۳۷۴۹

شناسنامه جدید برای زنبور داران قزوین صادر می شود

قزوین- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همزمان با طرح آمار گیری زنبورستانها در سطح کشور ؛ شناسنامه جدید برای زنبو داران استان صادر می شود .

سید منصور حاج سید جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سرشماری سال جاری از زنبورستانها علاوه بر ثبت آمار و مشخصات کلنی های زنبور عسل و تولیدات کلنی ها، به طور همزمان طرح صدور شناسنامه های جدید زنبورداری و طرح اختصاص کد شناسه زنبورداری به هر زنبورستان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آخرین سرشماری در سال گذشته بیش از ۸۳هزارو۷۲۸ کندوی زنبور عسل در استان وجود دارد.

سید جوادی تصریح کرد : از این تعداد کندوی موجود در سطح استان؛ حدود ۴۳هزار و ۸۵۸ کندو در شهرستان قزوین، بیش از ۱۰هزار و ۷۳۰ کندو در شهرستان بوئین زهرا، ۷هزار و ۷۰۴ کندو در شهرستان آبیک، ۲هزار و ۹۹۶ کندو در شهرستان البرز، ۵هزار و ۷۴۹ کندو در شهرستان تاکستان و ۱۲هزار و ۶۹۱ کندو در شهرستان آوج قرار دارد.

به گفته ی وی؛ در سرشماری سال گذشته برای اولین بار همزمان با سراسر کشور آمار سایر تولیدات کندوها ثبت شد که بر این اساس ۳۹هزارو ۹۸۴ کیلوگرم موم، ۱۰۳ کیلوگرم بره موم، ۳۹۰کیلوگرم گرده گل و ۲۴ کیلوگرم ژل رویال توسط زنبورداران استان تولید شده است.

وی خاطر نشان کرد : طرح سرشماری از کلنی های زنبور عسل استان از تاریخ ۲۲لغایت ۲۸ مهر ماه سالجاری همزمان با سراسر کشور در شهرستانهای استان اجرا می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)