Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: فروش بلیت قطارهای مسافری این شرکت برای بازه زمانی اول آبان تا 30 آذر ماه امسال از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 23 مهر ماه آغاز می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از این شرکت، فروش بلیت قطارهای مسافری همه محورها به صورت همزمان از تمامی کانال های فروش شرکت رجا از ساعت 9 صبح روز 23 مهرماه کلید می خورد و هموطنان می توانند برای تهیه این بلیت ها از روش اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه 1539 و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت رجا به منظور اطلاع رسانی تخفیفات دوره ای و لحظه ای بلیت قطارهای خود، کانال «سفر ارزان» را در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی کرده است.
هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ 1539 تماس گرفته یا به تارنمای اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.
شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.
روابط عمومی این شرکت همچنین در خبری اعلام کرد: برای ارتقای ایمنی حرکت قطارها در حاشیه شهرها، آموزش های نظم و دوستی برای دانش آموزان در این مناطق، در دستور کار قرار گرفته است.
همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با همکاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا، راه آهن جمهوری اسلامی ایران و پلیس راه آهن کشور، قطار نظم و دوستی به راه افتاد.
مسافران این قطار دانش آموزان ساکن در حاشیه خطوط راه آهن هستند که به همراه آموزش های مورد نیاز برای نخستین بار با قطارهای نظم و دوستی در اغلب نواحی راه آهن از جمله، ناحیه تهران (تهران - کرج)، خراسان (مشهد - فریمان)، شمالشرق (شاهرود - دامغان)، شمالغرب (زنجان - بناب) در این دوره ها شرکت می کنند.
در این سفر یک روزه تلاش می شود ضمن اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در داخل قطارهای رجا، مسائل ایمنی مربوط به راه آهن برای جلوگیری از حوادث ریلی برای مسافران قطار نظم و دوستی آموزش داده شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
اقتصام**1108*2025*خبرنگار: ایرج منصوری*انتشار: لیلا جودی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی دو خودرو جک J ۴ و کی ام سی T ۸ را اعلام کرد.

در این طرح شرکت کرمان موتور، کی ام سی T ۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می‌شود.

همچنین جک J ۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J۴

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T۸

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر