Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از اجرای اولین مرحله طرح وارنیش فلوراید در ۲۲ مهرماه در مدارس همدان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ۵۶ هزار دانش‌آموز ابتدایی دختر و پسر در این طرح شرکت کنند.

محمد خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: اجرای طرح وارنیش فلوراید در مدارس ابتدایی با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح وارنیش فلوراید 2 سال و در چهار مرحله در مدارس ابتدایی همدان اجرا می‌شود، افزود: امسال این طرح از 22 مهرماه در مدارس ابتدایی شروع می‌شود.

خیراندیش با بیان اینکه طرح وارنیش فلوراید برای دانش آموزان دختر و پسر در مدارس به صورت رایگان انجام می‌شود، عنوان کرد: در آخرین مرحله، این طرح برای 54 هزار و 200 دانش‌آموز اجرا شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با تأکید بر اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود 56 هزار دانش آموزان در طرح وارنیش فلوراید قرار گیرند، تصریح کرد: از این تعداد 9 هزار و 500 دانش‌آموز کلاس اولی هستند.

خیراندیش با اشاره به اینکه هزینه هر اجرای طرح فلوراید برای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی 7 هزار تومان است، بیان کرد: اما این هزینه برای دیگر پایه‌های ابتدایی 5 هزار تومان است ضمن اینکه دانش آموزان برای اجرای این طرح هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه در یک مرحله اجرای این طرح 250 میلیون تومان اعتبار طرف می‌شود، ابراز کرد: با اجرای این طرح در طول سال تحصیلی صرف 500 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با تأکید بر اینکه در اجرای هر مرحله از طرح وارنیش فلوراید 180 میلیون تومان صرف اقلام معرفی این طرح می‌شود، اظهار داشت: 62 میلیون تومان نیز به عنوان دست مزد به نیروهای اجرای این طرح در مدارس پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ گزارشی ببینید از یکی از کم جمعیت ترین کلاس درس کشور در مدرسه روستای کَش طالقان که با وجود داشتن فقط  سه دانش آموز از تکاپو بازنمونده و فراگیری علم ودانش درآن ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • مشارکت دانش آموز آباده‌ای در طرح وارنیش فلوراید تراپی
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد