Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابلاغ بخشنامه‌ای به تمام مسئولان تحت امر خود اعلام کرد: باید نخستین مسئول و مقامی باشید که در جریان اخبار و رخدادهای مجموعه تحت مدیریت خود قرار می‌گیرید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، علی ربیعی اخیرا با ابلاغ بخشنامه‌ای به معاونان، مشاوران، روسای سازمان‌ها، صندوق‌ها، بانک‌ها و مدیران کل اجرایی اعلام کرد: «»هرگونه اتفاق مرتبط با ماموریت ها و وظایف سازمانی باید در سریع ترین زمان ممکن به مدیر کل حوزه وزارتی و به معاونت ذیربط اطلاع رسانی شود تا تمهید به موقع، تدبیر فوری و تصمیم جامعی اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی همچنین خطاب به تمام مسئولان ستادی، مجموعه‌های تابعه و مدیران اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه عوامل باید نخستین مسئول و مقامی باشند که در جریان اخبار و رخدادهای مرتبط با مجموعه تحت مدیریت خود به صورت ویژه و شبانه روزی قرار گرفته و در این خصوص به هیچ وجه نباید فرصت سوزی خاصی صورت گیرد.»

متن ابلاغیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است:

معاونین و مشاورین محترم وزیر، روسای محترم سازمان‌ها، صندوق‌ها، بانک‌ها و مدیران کل اجرایی

پایش، اشراف و تسلط خبری در خصوص موضوعات مرتبط با سازمان تحت الامر اعم از رویدادها، اتفاقات، سوانح، حوادث، یکی از اولویت های بنیادی و از ارکان اصلی مدیریت و عامل پیش برنده در راهبری هر چه کارآمدتر بحران های بوجود آمده تلقی می گرد. این بایسته، بدان سبب مورد تاکید است که موجب جلوگیری از گسترش احتمالی حوادث و شایعات مترتب می گردد.

اینجانب تاکنون چندین بار و به جد تذکر داده ام که هرگونه اتفاق مرتبط با ماموریت ها و وظایف سازمانی باید در سریع ترین زمان ممکن به مدیر کل حوزه وزارتی و به معاونت ذیربط اطلاع رسانی شود تا تمهید به موقع، تدبیر فوری و تصمیم جامعی اندیشیده شود. لازمه این امر اتخاذ راهبرد پایش مستمر اخبار و راهبرد تسریع در انعکاس رخداد است که قاعدتا نظر به ابزارها، شیوه ها و شبکه های نوین ارتباطی، حوزه روابط ع مومی ها و سایر بخش های ذیربط نقش اساسی و مسئولیت خطیری را عهده دار هستند و در این خصوص البته سایر بخش ها نیز بایستی همراهی لازم در پوشش به موقع به عمل آورند.

موکدا اعلام می نمایم تدابیری اتخاذ نمایید که همه عوامل اعم از مدیران و روسای مجموعه ها در استان ها و شهرستانها، نخستین مسئول و مقامی باشند که در جریان اخبار و رخدادهای مرتبط با مجموعه تحت مدیریت خود به صورت ویژه و شبانه روزی قرار گرفته و در این خصوص به هیچ وجه نباید فرصت سوزی خاصی صورت گیرد. بنابراین روابط عمومی ها و حراست های ذیربط هر مجموعه با محوریت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه، موظفند بالاتفاق ساز و کارهای لازم را پیش بینی و اجرایی نمایند تا بعد از این به هیچ وجه شاهد عقب افتادگی در دریافت اخبار و اطلاعات مربوطه نباشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، همزمان با گرامیداشت روز معلم مهندس حسین زاده شهردار گناباد به همراه جمعی از مدیران شهرداری و در حضور معاونین و مدیران آموزش و پرورش گناباد به پاس زحمات و همکاری مجموعه هنرستان فنی و حرفه ای عباس‌پور با مجموعه مدیریت شهری از مدیران و معلمان این دبیرستان تقدیر نمود.

شایان ذکر است معلمین و دانش آموزان هنرستان فنی و حرفه ای عباس‌پور در واحد تاسیسات در بحث تولید سطل های زباله با شهرداری گناباد همکاری نمودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902050

دیگر خبرها

  • «سلمان فارسی» پروژه‌ای جریان‌ساز
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • «سلمان فارسی» یک پروژه جریان ساز است/ پخش سریال در ۱۴۰۵
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود