Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه بین‌المللی اعتباربخشی بین المللی ASIC جایزه مشارکت ممتاز در توسعه کیفیت آموزش عالی در سطح بین الملل را به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعطا کرد.

به گزارش ایسنا، موسسه بین‌المللی اعتباربخشی بین المللی ASIC به مناسبت یک دهه فعالیت خود اقدام به برگزاری کنفرانس بین المللی اعتباربخشی در شهر کوالالامپور مالزی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گردهمایی علاوه بر سخنرانی رئیس موسسه، مشاور ارشد و بازرس اصلی ASIC و پس از آن هر یک از اعضای اصلی این سازمان با موضوعات شاخص های جدید اعتباربخشی و تضمین کیفیت، بین المللی سازی، جذب دانشجوی بین المللی و نحوه کاربا کارگزاران و ارتقای آموزش عالی مطالب خود را ارائه کردند.

نماینده معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با ارائه سخنرانی در این کنفرانس به بیان ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه درعرصه های مختلف و همچینن عملکرد دانشگاه در کسب رتبه عالی اعتباربخشی ASIC پرداخت.

سطح جدید اعتباربخشی در آینده و همچنین تاثیر مثبت اعتباربخشی بین المللی ASIC در اتقاء جایگاه رتبه بین المللی از جمله نظام های معروف THE ,QS، موضوعات مورد بررسی در دومین روز کنفرانس بود.

در این گردهمایی که نمایندگان دانشگاه های مختلف دنیا حضور داشتند، ظرفیت های علمی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معرفی شد وضمن آن ارتباط موثری با دانشگاه های مختلف و علی الخصوص موسسات آموزشی شرق آسیا برقرار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،‌ موسسه بین‌المللی ASIC طی ۱۰ سال فعالیت خود بیش از ۹۰۰ موسسه در۵۰ کشور را اعتباربخشی کرده است و برای نخستین بار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پس از ارزیابی‌های جامع این موسسه در اردیبهشت ماه سال ۹۶ موفق به دریافت گواهی اعتباربخشی بین‌المللی با رتبه عالی (Premier) شد و این جایزه را در جریان این کنفرانس به نماینده معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعطا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال