Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغازین روزهای سال تحصیلی جدید، آیین جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی و با نواختن زنگ این جشن در مدارس گیلانغرب آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مطلع الفجر ،در این مراسم امام جمعه گیلانغرب ضمن تکریم روحیه نوع دوستی و اقدامات خیرانه مردم اظهار داشت: انفاق و کمک به نیازمندان مصداقی از خوبی و افعال حسنه است که هم خداوند و هم ائمه اطهار(ع) به ان تاکید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام خاص امیری تصریح کرد:احسان و دستگیری نیازمندان کاری بسیار نیک و ارزشمندی است که خداوند بارها در مورد اجر و پاداش آن به نیکوکاران وعده داده است و چه خوب است که در راستای فرهنگ سازی توجه هرچه بیشتر به ان در همه ارکان و رده ها اهتمام داشته باشیم.‌

در این مراسم همچنین رییس کمیته امداد گیلانغرب با اشاره به اینکه همدلی ها و بخشش ها و احترام باید از طریق خانواده و معلمان در مقاطع ابتدایی و پایه فرهنگ سازی و آموزش داده شود ابراز داشت:آن هنگام مشکلات در جامعه حل می شود که همه مابه کمک همنوعان خود بیاییم و حس مهربانی و عاطفه را در جامعه گسترش دهیم.

برق پور تصریح کرد: جشن عاطفه های امسال طی دو مرحله در شهرستان برگزار شد که مرحله اول آندر روزهای 23و 24 شهریور انجام گرفت و امروز نیز 19 مهر در سراسر کشور درمدارس با هدف ازتقویت روحیه ایثار و انفاق در بین دانش آموزان برپا شد .

این مقام مسئول ابراز داشت: به همت مردم نوع دوست و با سخاوت در مرحله اول 70 میلیون تومان جمع آوری شد که پیش بینی می شود در مرحله دوم کمک بیشتری نیز جمع آوری و دربین نیازمندان تو زیع گردد.
کمیته امداد حضرت امام خمینی .ره.شهرستان گیلانغرب تعداد 2983 خانوار و جمعیتی بالغ بر7340 نفر تحت پوشش خدمات خود دارد که تعداد 530 نفر آنها دانش آموز و دانشجو هستند.

تصاویر تکمیلی:

انتهاب پبام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری بعد از ظهر جمعه در دیدار با مدیرکل حج و زیارت استان سمنان به میزبانی دفتر وی بیان کرد: حجاج نیک‌اندیش بیت الله الحرام استان در اقدامی زیبا و خداپسندانه به کمک یک خانواده نیازمند در سمنان می‌آیند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ حاجی استان سمنان برای یک خانواده با دو یتیم یک خانه می‌سازند، افزود: هزینه احداث یک واحد مسکونی برای دو یتیم ساکن یکی از نقاط استان تقبل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: بیش از سه هزار یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و خدماتی مانند تأمین کمک هزینه تحصیلی، درمانی، معیشت با کمک خیران به آنها داده می‌شود.

قدرت الله چتری مدیرکل حج و زیارت استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: یک هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۹ کاروان در حج امسال حضور دارند.

چتری با بیان اینکه تصمیم ساخت خانه برای دو کودک یتیم در استان به صورت خودجوش توسط حجاج بیت الله الحرام استان گرفته شد، افزود: حجاج استان سمنان با این اقدام یک خانواده را صاحب خانه خواهند کرد.

وی از پرداخت هزینه ساختن یک واحد مسکونی برای دو یتیم توسط حجاج استان سمنان خبر داد و افزود: این اقدام زیبا جریان ساز حرکتی نیک اندیشانه خواهد شد.

کد خبر 6095915

دیگر خبرها

  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند