Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - دو تن از مدیران محلی واحدهای خارج از کشور بانک ملی ایران در روسیه و فرانسه که برای تدریس دوره «اصول و کلیات بانکداری اروپایی» به تهران سفر کرده اند، از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، خانم «اُلگا آرازو موا» مسئول کنترل داخلی سابسیدری مسکو (میربیزنس بانک) و آقای «ژان کریستوفر» معاون شعبه پاریس بانک ملی ایران ضمن بازدید از آثار و اشیاء موزه بانک، از اقدامات بانک ملی ایران برای حفظ میراث صنعت بانکداری تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موزه بانک ملی ایران شامل مجموعه ای ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ است.

این موزه در محل قدیم صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران، در خیابان فردوسی رو به روی سفارت آلمان واقع است.

علاقه مندان و بازدیدکنندگان محترم داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 الی 17 برای بازدید به این موزه مراجعه کنند .

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌ ساخت برج ایفل را مردم کدام کشور پرداختند؟

طبق این مقاله، بانکی که تأمین مالی برج ایفل در فرانسه را بر عهده داشته، میلیون‌ها دلار از هائیتی خارج کرده است.

 در سال ۱۹۱۴، نظامیان نیروی دریایی آمریکا با ورود به بانک مرکزی هائیتی، ۵۰۰,۰۰۰ دلار طلا از شعبه‌‌ی اصلی بانک مرکزی هائیتی غارت کردند.

 همچنین هائیتی تنها کشوری است که مجبور شد معادل ۵۶۰ میلیون دلارِ امروز به حکمرانان قدیم‌اش یعنی فرانسه پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • بازدید از موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) رایگان شد
  • هزینه‌ ساخت برج ایفل را مردم کدام کشور پرداختند؟
  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران