Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا تاکید کرد که هرگز نمی‌پذیرد بر سر خروج صدها تروریست باقی‌مانده داعش از شهر رقه سوریه مذاکره کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، اظهارات رایان دیلون، سخنگوی ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا در حالی بیان شد که هم‌پیمانان ائتلاف به دنبال راه‌هایی برای خارج کردن نزدیک به ۴۰۰۰ غیرنظامی هستند که هنوز در شهر رقه تحت محاصره قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ائتلاف اظهار داشت: تروریست‌های داعش برخی از غیرنظامیان را به عنوان سپرهای انسانی به گروگان گرفته‌اند و مانع از فرار آنها می‌شوند. این در حالی است که درگیری‌ها برای خارج کردن آخرین بخش از غیرنظامیان در رقه وارد مراحل پایانی خود شده است.

دیلون تصریح کرد: شورای مدنی شهر رقه مذاکراتی را برای تضمین خروج غیرنظامیان رهبری می‌کند. اما طرف مورد مذاکره با آن مشخص نیست.

وی اظهار داشت: مذاکرات در مورد سرنوشت تکفیری‌های باقی‌ مانده داعش در شهر رقه با محوریت "تسلیم شدن بدون پیش شرط" در حال انجام است.

دیلون با اشاره به اینکه بیرون راندنی که در مورد آن مذاکره شود "چیزی است که ما به عنوان ائتلاف هرگز آن را نپذیرفته و با آن موافقت نخواهیم کرد"، گفت: حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ فرد مسلح در چهار کیلومتری شهر رقه محاصره شده‌اند.

در همین راستا سازمان ملل با اعلام اینکه ۸۰۰۰ تن در رقه تحت محاصره هستند از تمامی گروه‌های درگیر خواسته تمامی اقدامات لازم را برای حفظ جان غیرنظامیان به کار گیرند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!

با افزایش تهدیدهای داعش علیه ورزشگاه‌ها و مسابقات ورزشی، یک حساب وابسته به داعش، با انتشار تصویری از یک بازیکن کریکت تیم نیوزلند و با درج تاریخ‌ بازی‌های کریکت پاکستان و نیوزلند در لاهور و راولپندی، از هواخواهان خود خواست تا اعضای تیم کریکت نیوزلند را مورد هدف قرار دهند. منبع: فارس

 

دیگر خبرها

  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران
  • ببینید | محاصره بذرپاش در میان مردم تبریز؛ اعتراضات به وزیر راه بالا گرفت
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • فیلم| لحظه محاصره بن‌گویر درمیان معترضان صهیونیست