Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@17:48:11 GMT

سوگواره استانی عکس سربازان کوچک امام حسین تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۱۴۷۳۵

مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از تمدید اولین سوگواره استانی عکس سربازان کوچک امام حسین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود صادقی در گفتگو با سیرنگ در این خصوص اظهار داشت: فراخوان این سوگواره با موضوع حضور کودکان و نونهالان و شیرخوارگان حسینی در آئین‌های سوگواری سید و سالار شهیدان در استان بوشهر به مناسبت ایام محرم و صفر منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت لحظه‌های ماندگار در آیین‌های سوگواری امام حسین (ع) و تولید محتوای مردمی با این موضوع از اهداف برگزاری این سوگواره است.

مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر بیان کرد: ثبت تصاویر از حضور کودکان و نونهالان و شیرخوارگان حسینی در آئین‌های سوگواری به صورت خودجوش با گسترش شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است و این تصاویر همواره از پرمخاطب‌ترین تصاویر این ایام هستند و معرفی تصاویر برتر و هنرمندان فعال این عرصه از دیگر اهداف این سوگواره است.

صادقی خاطرنشان کرد: با وجود پایان یافتن زمان سوگواره ولی ارسال آثار به سوگواره همچنان ادامه دارد و از این‌رو تصمیم به تمدید آن گرفته شد و علاقمندان می‌توانند تا پایان مهرماه به دبیرخانه سوگواره یا رایانامه Bubao.Photo@Gmail.com ارسال کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر واقع خیابان جانبازان (بی‌سیم)، کوچه لاله ۲۳، ساختمان اقشار و متخصصین سپاه امام صادق (ع)، طبقه چهارم، واحد ۴۰۲ مراجعه یا با شماره ۰۹۳۶۲۶۳۳۶۳۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فعالیت ستاد اربعین دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه در سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدرضا حسینی اظهار  داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی سالیان اخیر پذیرای خیل عظیم زائران پاکستانی اربعین حسینی است که وظیفه داریم به نحو مطلوب شرایط را برای استقبال از زائران امام حسین(ع) فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تشکیل قرارگاه مرکزی اربعین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برنامه‌ریزی برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در چند نقطه کشور، اقدامات خوبی صورت گرفت که در سال جاری تقویت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در فرصت محدود باقیمانده، دستگاه‌های تابعه وزارتخانه باید در قالب ستاد اربعین فعالیت خود را آغاز و نسبت به اتخاذ شرایط مطلوب برای میزبانی هرچه بهتر از زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) اقدام کنند.

حسینی گفت: نشر و گسترش معارف امام حسین(ع) در سراسر گیتی وظیفه تک تک محبین و علاقمندان به مکتب اهل بیت علیهم السلام است که میزبانی شایسته از زوار ابا عبدالله و تسهیل شرایط برای زیارت از جمله راه‌های گسترش معرفت حسینی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است