Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گو با تلویزیون فاکس نیوز برجام را یکی از ناشیانه ترین توافق ها خوانده و گفت که آمریکا در این توافق 150 میلیارد دلار داده و هیچ چیزی به دست نیاورده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گفت و گو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز پیرامون برجام سخن گفت و آن را یکی از ناشیانه ترین توافق ها خواند که تاکنون دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: (هیلاری) کلینتون میلیاردها دلار پول و خیلی چیزهای دیگر به آن ها (ایران) داد و آن ها پیش از آنکه جوهر قرار داد خشک شود، فعالیت های موشکی و هسته ای خود را دوباره شروع کردند.

ترامپ گفت: 150 میلیارد دلار دادیم، هیچ چیزی به دست نیاوردیم. آنها (ایران) راهی پیدا کردند که خیلی سریع به تسلیحات هسته ای برسند.

وی با اشاره به انتقال پول نقد مربوط به بدهی آمریکا به ایران در دولت باراک اوباما، افزود: 1.7 میلیارد دلار پول نقد، این پولی است که از جیب شما رفت. می دانید این (پول) در چند هواپیما جا می شود؟

ترامپ همچنین گفت: تا حالا یک میلیون دلار را مثلا در تبلیغات دیده اید که به صورت اسکناس های 100 دلاری است؟ پول زیادی است. 1.7 میلیارد دلار است. شاید بگویید چه کسی اجازه این کار را داشته و افرادی که آن را منتقل کردند، چه کسانی هستند؟

وی اضافه کرد: شما آنها را دوباره نخواهید دید! پس این بدترین توافق است. هیچ چیزی به دست نیاوردیم. تاکید می کنم هیچ چیزی به دست نیاوردیم.

ترامپ قرار است روز جمعه 13 اکتبر (21 مهر) در یک سخنرانی راهبرد جدید آمریکا در قبال ایران را که تصمیم احتمالی وی برای رد پایبندی ایران به برجام بخشی از آن است، اعلام کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • حماس: هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیریم
  • حماس بدون توقف جنگ هیچ توافقی را نمی‌پذیرد
  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق