Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از انجام یک عملیات مقتدرانه از سوی اداره کل اطلاعات استان کرمان درعمق کویر علیه گروهک ها و باندهای شرارت خبر داد و گفت: در این رابطه تعداد زیادی سلاح پیشرفته و مهمات نیمه سنگین کشف شده است.

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان دادخدا سالاری پنجشنبه افزود: پس از انجام عملیات و رصد اطلاعاتی و زیرنظر گرفتن تحرک گروهک های مخل امنیت توسط سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان و در راستای پاکسازی عمق کویر از وجود اشرار و با اجرای عملیات پی در پی مقر و محل نگهداری سلاحهای غیر مجاز مخلین به امنیت جامعه را شناسایی و طی عملیات ضربتی و متهورانه زاغه مهمات آنان مورد ضربه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در نتیجه این عملیات ها انواع سلاحها شامل سلاح پیشرفته دوکاره منحنی زن وشلیک مستقیم مجهز به دوربین و مهمات مربوطه، آرپی جی هفت، کلاشینکف،گلوله های دوشیکا، نارنجک انداز، انواع نارنجک و گلوله توپ106 میلی متری، سلاح کمری و انواع مهمات جنگی دیگر از باند سازمان یافته کشف و توقیف گردید.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران و نبردهای برقرار کننده امنیت از چنان توانایی برخوردار است که تمامی اقدامات گروهکها را مورد رصد قرار داده و حتی در عمق کویر اجازه جولان و عرض اندام به این دشمنان امنیت را نخواهند داد و هر اقدام ضد امنیتی را در نطفه خفه خواهند ساخت.
این مقام قضائی افزود: مجموعه عوامل قضائی، امنیتی، انتظامی و اجرایی و نظامی این اطمینان خاطر به مردم شریف و نجیب استان کرمان خواهند داد که با اقتدار اجازه ایجاد کوچکترین نا امنی سازمان یافته را به مخلان نظم و امنیت نداده و کما فی سابق شاهد امنیت پایدار و مطلوب در استان کرمان خواهیم بود.
خبرنگار:داود رجبی بهجت** انتشار : بهنام احمدی *
7437/ 5054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

دیگر خبرها

  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • از معلمان در سراسر استان کرمان قدردانی شد+ فیلم
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد