Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه پلیس تلفات سنگینی به باند های قاچلق کالا در استان زنجان وارد کرده است، گفت: در شش ماهه نخست سالجاری بالغ بر 120 قاچاقچی در استان زنجان دستگیر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر رحمتی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به کشفیات کالای قاچاق در شش ماهه سالجاری اشاره کرد، اظهار داشت: کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان در شش ماهه نخست سالجاری روند افزایشی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سلاح شکاری، البسه،سوخت و جواهرات از جمله کالاهایی بودند که با افزایش کشفیات همراه بوده اند،ابراز کرد: 30 تا 40 درصد از کالای قاچاق در کشور به لحاظ اقدامات پیشگیرانه و سیستم های هوشمند حجم ورودی کالای قاچاق کاهش یافته است و در مورد استان زنجان هم مصداق دارد.

رئیس پلیس اگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه کشفیات سوخت، سلاح شکاری، البسه و زیورآلات روند افزایشی به خود گرفته است،عنوان داشت: حدود 19درصد از ارزش ریالی کالاهای کشف شده در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده است.

رحمتی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سالجاری 132 میلیارد ریال ارزش اموال کشف شده است، تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 30 کیلوگرم زیور آلات درسطح استان زنجان کشف شده است.

وی با بیان اینکه در کل ارزش کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان از لحاظ ریالی 19 درصد افزایش داشته است، تاکید کرد: ارزش ریالی طلا و جواهرات 111 درصد، سلاح 83 درصد و سوخت در استان زنجان 31 درصد بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه کشفیات کشف شده توسط پلیس آگاهی استان زنجان متعلق به خود استان زنجان نیست، افزود: زنجان به لحاظ کریدور و جاده ترانزیت بودن کالای قاچاق از استان عبور کرده و به استان های مرکزی کشور قاچاق می شود و برای اینکه به استان های دیگری کالای قاچاق وارد نشود اقدامات موثری را انجام داده ایم.

رحمتی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری از ورود کالای قاچاق به استان اقدامات مختلفی را انجام داده ایم، ادامه داد: تعامل و ارتباط نزدیک با استانهای همجوار وجود دارد و سوژه ها از مبدا تا مقصد کنترل می شود.

وی با اشاره به انکه بالغ بر 120 نفر راستای قاچاق کالا در استان زنجان طی شش ماهه نخست سالجاری دستگیر شده اند، اضافه کرد: بیش از 80 دستگاه خودرو در راستای مبارزه با کالای قاچاق در استان زنجان از متخلفان ضبط شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه آسیب جدی توسط پلیس بر قاچاقچیان کالا وارد شده است، خاطرنشان ساخت: با کشف هر کالای قاچاق تلفات سنگینی بر پیکره باند قاچاق کالا وارد شده است.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد