Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@09:37:10 GMT

نیروی انتظامی، ارمغان آور امنیت و آرامش جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۱۰۱۷

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش گفت: نیروی انتظامی، ارمغان آور امنیت و آرامش جامعه است و مردم باید همواره پشتیبان این نیروی مردمی باشند و همکاری کنند چرا که انجام ماموریت های نیروی انتظامی بدون پشتوانه مردمی در تامین نظم و امنیت موفقیت آمیز نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوم احمد ثمره حسینی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه پلیس برای امنیت و امنیت برای همه شعار امسال هفته نیروی انتظامی است، اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه ها همپای نیروهای انتظامی نقش مهم و تاثیر گذاری در تحقق این شعار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی ظرفیتی برای ارتباط اجتماعی با مردم است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری درباره نیروی انتظامی فرمودند: نیروی انتظامی ماموریت های متنوع و گسترده در سراسر کشور دارد هیچ سازمان و اداره ای بعنوان نیروی انتظامی در مقابل چشم مردم قرار ندارد ، توانایی ، قدرت، اقدام به موقع و رشادت این نیروی مایه افتخار و سربلندی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

* بخشی از ارتقای امنیت را مدیون تعامل با مردم و رسانه های شهرستان هستیم

سرهنگ دوم ثمره حسینی با بیان اینکه بخشی از ارتقای امنیت را مدیون تعامل با مردم و رسانه های شهرستان هستیم، خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی از 14 مهر ماه با حضور گسترده کارکنان نیروی انتظامی در نماز عبادی سیاسی جمعه آغاز و تا پنجشنبه 20 مهر ماه با حضور در گلزار مطهر شهدا به منظور تجدید مییثاق با آرمان های امام و شهدا ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های هفته ناجا در شهرستان خاش، گفت: همزمان با نخستین روز از هفته ناجا که به عنوان روز حاکمیت ارزش های اسلامی، ولایت مداری و جامعه ایمانی نامگذاری شده برنامه های مختلفی در این شهرستان به اجرا در آمد که برپایی چادرهای امدادی و بهداشتی و مشاوره و مددکاری انتظامی و تست علائم حیاتی در مصلی نمازجمعه، حضور کارکنان در نماز جمعه شهرستان و سخنرانی فرماندهی در بین الصلاتین نماز جمعه، برگزاری مسابقه قرآنی، فرهنگی و دینی، دیدار با خانواده شهداء، ایثارگران و جانبازان، برگزاری کلاس های بصیرت دینی در مجتمع های مسکونی ناجا،‌برگزاری دعای ندبه، غبارروبی نمازخانه ستاد و تجلیل از خادمان نماز، تبلیغات میدانی جهت جذب جوانان متدین و متعهد در ناجا و عیادت و سرکشی از بیماران بستری در بیمارستان ها از مهمترین این برنامه ها است .


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش با بیان اینکه دومین روز از هفته ناجا به عنوان پلیس؛‌ اقتدار، کارآمدی و حرفه ای گرایی نامگذاری شده، ادامه داد: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، برنامه های فرهنگی، ورزشی و رزمی یگان امداد، تجلیل از فرماندهان نمونه، کارکنان پایور و وظیفه ساعی و خانواده معظم شهداء‌و ایثارگران و پلیس افتخاری،‌افتتاح بهداری شهرستان، برگزاری جشنواره های فرهنگی و مسابقات ورزشی کارکنان از برنامه‌های دومین روز از هفته گرامیداشت ناجا در شهرستان خاش است.

وی تصریح کرد: در سومین روز از هفته ناجا که با عنوان پلیس؛ هوشمندی، پاسخگویی و مردم داری نامگذاری شده برنامه‌هایی از جمله توزیع لوح فشرده و بروشور با موضوع امنیت و نظم اجتماعی، اهداء خون توسط کارکنان انتظامی شهرستان، نشست سران طوایف،ریش سفیدان و متنفذین، نشست تعاملی با شخصیت های دینی، علمی، سیاسی، ائمه جمعه و جماعات مساجد، گردهمایی و نشست با مدیران شرکت های مراقبتی، روسای حراست و مراکز اتقاصدی و تجاری، نشست تخصصی و هم اندیشی فرماندهان و صنوف اجرا خواهد شد.


سرهنگ دوم ثمره حسینی در ادامه پلیس؛ آموزش همگانی، مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی را را عنوان چهارمین روز از هفته ناجا برشمرد و بیان کرد: برگزاری ورطش صبحگاهی با مشارکت اقشار اجتماعی، حضور کارشناسان پلیس فتا در مدارس،‌آموزش همگانی به عموم مردم در شبکه تلفن همراه و ارسال پیام کوتاه، قرائت پیام مهرٰ بازدید از خبرگزاری تفتان ما توسط هیئت رئیس شهرستان، برگزاری نمایشگاه بصیرت افزایی با محوریت موضوع های تربیتی، اخلاقی و اجتماعی کارکنان و حضور فرماندهان و مسئولان و روسای کوپها و مراکز انتظامی جهت سخنرانی در مدارس از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای چهارمین روز از هفته ناجا است.


وی تصریح کرد: در پنجمین روز از هفته ناجا توزیع لوح فشرده، بروشورهای هشدار انتظامی و آگاه سازی با موضوع آسیب های اجتماعی، برگزاری همایش طلایه داران فرهنگ ترافیکی، ارائه گزارش پلیس های تخصصی به نماینده مجلس، برگزاری مانور شهری موتور سیکلت سواران قانونمند، نصب پوستر و تراکت شعارهای انضباطی بر روی خودروهای گشتری و ارائه مشاوره حقوقی، انتظامی، قضایی و غیره به عموم در نظر گرفته شده است.

سرهنگ دوم ثمره حسینی در ادامه برنامه های ششمین روز از هفته ناجا که به نام پلیس؛ دانش بنیانی، پژوهش محوری و توانمندی مزین شده است را نمایش انیمیشین های پلیس فتا با موضوع پیشگیری از جرائم و آسیب های فضای مجازی در مدارس، نشست علمی با روسا، استادان و معاونان پژوهشی دانشگاه، برگزاری جلسات هم اندیشه با سمن ها و نهادهای فعال مدنی جامعه و مسابقه کتابخوانی با عنوان کتاب منشور پلیس مسلمان اعلام کرد.


وی دعوت از راویان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، دیدار با علماء،‌ معتمدین و شوراهای اسلامی، تجدید بیعت با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهداء، ترویج فرهنگ مهدویت، حجاب، عفاف، امر به معروف و نهی از منکر و ازدواج آسان، برگزاری جلسه و فرهنگ سازی در خصوص خانواده های موفق و پرجمعیت و تجلیل از حافظان قرآن کریم را نیز از برنامه‌های آخرین روز هفته ناجا که با شعار پلیس؛ حماسه حسینی(ع)، فضایل اخلاقی، ایثارگری و شهادت است، برشمرد.

سرهنگ دوم ثمره حسینی با اشاره به مهمترین اهداف نیروی انتظامی در طول سال، بیان کرد: جلب اعتماد عمومی، افزایش مشارکت عمومی در انجام ماموریت ها، افزایش احساس امنیت در سطح جامعه، مسئولیت پذیری و پاسخگویی به مطالبات مردمی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است.

* امنیت از نعمت های الهی است

وی با تاکید بر اینکه امنیت از نعمت های الهی است که در سایه آن جامعه به آسایش و آرامش دست پیدا می کند، تصریح کرد:یکی از رویکردهای نیروی انتظامی استفاده از قدرت رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی در کاهش آسیب ها ، جرائم و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است.

سرهنگ دوم ثمره حسینی خاطر نشان کرد: آموزش همگانی در سطح شهر در طول یکسال گذشته در سرلوحه اقدامات نیروی انتظامی بوده که ، نتیجه آن کاهش آسیب های اجتماعی در بین قشر جوان به عنوان آسیب پذیرترین قشر جامعه است.

* انجام ماموریت های نیروی انتظامی بدون پشتوانه مردمی در تامین نظم و امنیت موفقیت آمیز نخواهد بود

وی با تاکید بر اینکه انجام ماموریت های نیروی انتظامی بدون پشتوانه مردمی در تامین نظم و امنیت موفقیت آمیز نخواهد بود، اذعان کرد: هنر نیروی انتظامی همراه سازی اقشار مختلف اجتماعی با پلیس با هدف نظم و امنیت است که تمام سعی ما این است که در طول سال آن را اجرائی بکنیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش اظهار کرد: در طول یک سال گذشته افزایش مقبولیت، محبوبیت، ارجحیت و منزلت اجتماعی پلیس را با داشتن نیروهای انسانی کارآمد، توانمند، متخصص سرلوحه اقداماتمان قرار داده ایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این طرح یک روزه، پزشکان متخصص قلب، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب و چند پزشک عمومی به‌ همراه برخی کارشناسان مشاوره خانواده و تغذیه به اهالی این دو محله کم برخوردار رایگان خدمت کردند.

نادعلی صادقی فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: طرح  آرامش اجتماعی طرحی ملی است که توسط انتظامی با همراهی جامعه خیرین و مسوولان دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدماتی هر شهرستان در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در ۲ محله همجوار و کمتر برخوردار سیدآباد و بدلجه گنبدکاووس با همراهی نیکوکاران این شهرستان اجرا و تا پایان سال در تمام محلات کم برخوردار دیگر این شهر اجرا می شود.
در این طرح فراهم کردن امکانات اولیه و تامین رایگان دارو را هم خیر همین محله محمد شهرکی برعهده داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران