Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سید حسن رضوی،رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، استاندار و جمعی از مدیران و فرماندهان انتظامی استان در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، گفت: در زمینه اعتبارات و تملک دارایی ردیف‌های مختلفی شامل اعتبارات ملی، استانی و غیره لحاظ شده که نزدیک به ۵۰ درصد از این اعتبارات ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم از ابلاغ ۵۰ درصد از اعتبارات ملی این استان خبر داد و گفت: در سال جاری کسری حقوق نداریم.

وی گفت: این اعتبارات شامل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم و رئیس جمهوری و اعتبارهای طرح‌های ملی نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم اظهار داشت: نقدینگی اعتبار به بخش‌های عمرانی حداقل شده است و غالب پرداختی پیمانکاران باید از حدود اسناد خزانه باشد.

وی در خصوص وضعیت اعتبارات هزینه‌ای استان قم نیز افزود: در سال جاری کسری حقوق نداریم ولی در زمینه مزایا و سایر هزینه‌ها، مدیران با مشکلاتی مواجه هستند.

رضوی بیان کرد: تا پایان سال جاری حدود ۲۶ و نیم میلیارد تومان کسری که ادارات مختلف از جمله شرکت‌های خدماتی، تأمین اجتماعی و بازنشستگان دارند اعطا خواهد شد.

وی گفت: در حوزه عمرانی، مدیران برای جذب اوراق باید به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مراجعه کنند تا کار به صورت منطقی پیش برود، اگر کسانی در مراجعه تأخیر داشته باشند، اوراق یک ساله را دریافت نخواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم افزود:با بیان اینکه دولت برای امر اشتغال تا پایان برنامه ششم توسعه اقدامات گسترده‌ای را در نظر گرفته است، طرح فراگیر اشتغال، طرح فراگیر اشتغال روستایی و طرح کاج به صورت منظم و در چارچوب هماهنگی کشوری در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته از نظر بودجه، رقم تسهیلاتی که برای قم در زمینه اشتغال و رونق تولید در نظر گرفته شد، ۲۵۰ میلیارد تومان بود، ولی پیش بینی می‌شود امسال ۹۰۰ تا هزار میلیارد تومان تسهیلات به ما ابلاغ شود که در این صورت باید بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان آن را جذب و چهار برابر سال گذشته نیز اشتغال ایجاد کنیم.

رضوی گفت: چنانچه مدیران و بانک‌ها همکاری لازم را نداشته باشند در جذب این تسهیلات در باقیمانده سال با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی عنوان کرد: با توجه به این که دولت در مردادماه سال جاری تشکیل شده، اعتبارات نیز از نیمه دوم سال ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ح

ابلاغ 50درصد از اعتبارات ملی قم/مدیران برای جذب اوراق باید به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود