Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام وزیر کشور روند احداث بزرگراه اهر – هریس – تبریز را امیدوارکننده دانست و گفت: گزارش‌های پیمانکاران در خصوص احداث این بزرگراه بسیار خوب بود و امیدواریم بزرگراه اهر – هریس – تبریز در سال ۹۷ به بهره‌برداری کامل برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، سید حسین هاشمی در حاشیه نشست بررسی روند احداث بزرگراه اهر – هریس – تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: جاده اهر – هریس – تبریز از جمله جاده‌هایی است که به لحاظ تردد مسافران و گردشگران برای دولت نگران‌کننده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم‌مقام وزیر کشور ادامه داد: بنا به توصیه استاندار آذربایجان شرقی تصمیم گرفتیم از بزرگراه اهر – هریس – تبریز بازدیدی داشته باشیم البته ساخت این بزرگراه بر عهده وزارت راه و شهرسازی بوده و ما در وزارت کشور از نظر تصادفاتی که در این جاده رخ می‌دهد مسئول هستیم.

وی روند احداث بزرگراه اهر – هریس – تبریز را امیدوارکننده دانست، افزود: گزارش‌های پیمانکاران در خصوص احداث این بزرگراه بسیار خوب بود و امیدواریم برای اینکه در این مسیر شاهد هیچ‌گونه حوادث رانندگی نباشیم بایستی بزرگراه اهر – هریس – تبریز نهایتاً در سال 97 به بهره‌برداری کامل برسد.

هاشمی تأکید کرد: با توجه به سابقه اجرایی‌ام احتمال این‌که بزرگراه اهر – هریس – تبریز سال آینده به‌طور کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد، قطعاً منابع مالی نیز در روند احداث این بزرگراه تأثیر می‌گذارد و یقیناً نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با حمایت‌ها و پیگیری‌هایی که انجام می‌دهند در تخصیص اعتبارات مؤثر خواهند بود.

قائم‌مقام وزیر کشور با تأکید بر اینکه در روند احداث بزرگراه اهر – هریس – تبریز هیچ‌گونه مشکلی ندیده‌ایم، خاطرنشان کرد: پیمانکاران با اراده‌ای که دارند سعی می‌کنند تا این پروژه در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد تا هم مردم و پلیس در امنیت و بدون تلفات جانی تردد کنند.

تکمیل بزرگراه اهر – هریس – تبریز از مطالبات مردم است

زاهد محمودی، فرماندار شهرستان اهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران بزرگراه اهر – هریس – تبریز را جزو پروژه‌های اولویت‌دار دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین درخواست و مطالبات مردم شهرستان اهر و شهرستان‌های هم‌جوار تکمیل بزرگراه اهر – هریس – تبریز است.

وی با اشاره به اینکه بازدید قائم‌مقام وزیر کشور و استاندار آذربایجان شرقی از بزرگراه اهر – هریس – تبریز در راستای پیگیری مطالبات مردم منطقه بود، افزود: بر اساس قول مدیرکل راه و شهرسازی استان طی سال جاری 30 کیلومتر از این بزرگراه آسفالت‌ریزی می‌شود.

فرماندار شهرستان اهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در طول سال‌های اخیر تلاش‌های بسیار خوبی در جهت تکمیل بزرگراه اهر – هریس – تبریز انجام‌شده به‌طوری که در دولت دکتر روحانی این بزرگراه 40 درصدی پیشرفت فیزیکی داشته است و بر اساس گزارش پلیس‌راه استان جاده اهر – تبریز در طول شش‌ماهه نخست سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد 43 درصد کاهش تلفات جانی بوده‌ایم.

انتهای پیام/

R7887/P1336/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

تین نیوز

شهردار منطقه ۱۴ از بازگشایی مسیر آزادراه شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.

 

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  امیر شهرابی فراهانی؛ شهردار منطقه 14 در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می خواهم که در روزهای آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

وی با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر 10 روز آینده مسیر مسدود در آزادراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج ـ محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه 14 در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزادراه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی ـ جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا(ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر 15 کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا 76متر است که هر مسیر شامل 3خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش