Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح ایران‌ با اعتقادی راسخ‌ هر تهدیدی را کوبنده ‌ پاسخ می‌دهند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان با اشاره به پیچیدگی های ماموریتی نیروی انتظامی در راستای ارتقاء امنیت مطلوب در جامعه اظهار داشت: پلیس حافظ نظم و امنیت در کشور است که نتیجه حضور و تلاش پلیس در جامعه به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر جامعه‌ای در راستای رشد و تعالی خود نیازمند ثبات امنیت است و امنیت به عنوان یک مقوله مهم و گسترده دارای ابعاد مختلف از قبیل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی است.

نماینده اراک، خنداب وکمیجان در مجلس بیان کرد: امروزه نیروی انتظامی با چشم بینا و بصیر هم از مرزها و هم از نظم وامنیت کشور مراقبت و پاسداری می‌کند و از نفوذ و دسیسه دشمن جلوگیری می کند.

کریمی با بیان اینکه حضور مقتدرانه و هدفمند پلیس مهم‌ترین دلیل انتظام بخشی در جامعه اسلامی است گفت: حضور نیروی انتظامی هم در جاده‌ها نظم و امنیت و هم در شهرها شادابی و طراوت را به دنبال دارد و از سوی دیگر برای خاطیان، جانیان و کسانی که آرامش جامعه را به خطر می‌اندازند یک تهدید است زیرا نیروی انتظامی امروز خار چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز اگر در بین آشوب‌های منطقه‌ای کشورمان دارای امنیت و آرامش است در کنار توجهات باری تعالی و حضرت ولی عصر(عج)، این امر به دست باکفایت و پرتوان قوای مسلح کشور و به کارگیری تکنولو‍ژی روز دنیا و ایمان و اعتقاد والای نیروهای مسلح کشور است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس عنوان کرد: هیچ یک از دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی راضی به این اقتدار و توان بالای نظامی ایران نیستند چراکه اقتدار ایران اسلامی خاری به چشم دشمنان است و البته دشمنان ایران اسلامی اذعان دارند که ایران یک کشور مقتدر و پرتوان است.

کریمی اضافه کرد: امروز قوای مسلح ایران اسلامی با اعتقاد راسخ و ایمان قوی هر تهدیدی را کوبنده و با اقتدار پاسخ می‌دهد چراکه امروز قوای مسلح و نیروی انتظامی در کشور سبب رعب دشمن و آسایش دوستان است.

انتهای پیام/

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی