Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا- شماری از احزاب اصلاح طلب سیستان و بلوچستان با ارسال نامه ای به دکتر روحانی رئیس جمهوری ابقای علی اوسط هاشمی استاندار این استان را خواستار شدند.

به گزارش دریافتی ایرنا در نامه ای که 10 حزب و انجمن و جمعیت اصلاح طلب آن را امضا کرده و نسخه ای از آن را نیز روز پنجشنبه به ایرنا ارسال کرده اند از رئیس جمهوری اسلامی درخواست شده است: برای پاسخ به مطالبات و خواسته های مردم استان با ابقای علی اوسط هاشمی استاندار فعلی سیستان و بلوچستان که مورد تایید اکثر احزاب و گروههای حامی دولت می باشد زمینه ادامه خدمت ایشان را در جهت مدیریت توسعه استان که روند آن را در دوره گذشته آغاز کرده است فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این نامه خطاب به دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران آمده است: «انتخاب دوباره جنابعالی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم ایران و کسب توفیق خدمت مجدد به ملت فهیم و حماسه ساز ایران را امیدی برای تداوم راه اصلاح و اعتدال و عقلانیت در کشور با استفاده از ظرفیت های ممکن میدانیم. در این بین استان سیستان و بلوچستان با خدمات ملموس و ارزشمند و توسعه محور دولت تدبیر و امید با همراهی و حمایت بزرگان و معتمدین استان، فعالین سیاسی و اجتماعی، دانشگاهیان و عموم مردم بالاترین رای اعتماد را تقدیم تان کرد.»
در ادامه این نامه ابراز امیدواری شده است که حضور موثر و رای ویژه آحاد مردم سیستان و بلوچستان در این پیروزی بزرگ فرصتی را برای آنان فراهم سازد تا شاهد تحقق شعارهای انتخاباتی و تکمیل پروژه های دولت در این استان باشیم.
احزاب اصلاح طلب سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از این نامه از رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت درخواست کرده اند: «در جهت پاسخ به مطالبات و خواسته های مردم استان با ابقای جناب آقای علی اوسط هاشمی استاندار فعلی سیستان و بلوچستان که مورد تایید اکثر احزاب و گروههای حامی دولت می باشند زمینه ادامه خدمت ایشان را در جهت مدیریت توسعه استان که روند ان را در دوره گذشته اغاز کردند فراهم نمایید.»
به گزارش ایرنا، این نامه از سوی «حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاههای سیستان وبلوچستان، حزب ندای ایرانیان، حزب اراده ملت ایران (حاما)، سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی، جمعیت زنان نواندیش مسلمان، مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی، حزب پیشرو اصلاحات، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی و مجمع نیروهای خط امام» امضا شده است.
پیش از این نیز جوانان و دانشجویان ستاد انتخاباتی رئیس جمهوری در سیستان و بلوچستان با ارسال نامه ای به دکتر روحانی ابقای علی اوسط هاشمی استاندار این استان را خواستار شده بودند.
3042 **6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است

 محمد کرمی در جلسه با مدیران سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هر یک از دستگاه‌ها در انجام وظایف و مسوولیت‌های خود کوتاهی کند، قطعاً با آن دستگاه و مدیر مربوطه برخورد خواهد شد.

وی افزود: باید امید را در جامعه تقویت کرد، چرا که این امید به آینده است که می‌تواند موجب توسعه سیستان و بلوچستان شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس؛ سخت‌ترین شرایط را متحمل شدیم و با کار شبانه روزی توانستیم بر دشمن غلبه کنیم.

وی اذعان کرد: باید اراده خود را تقویت کرده و به دل مشکلات بروید و مشکل را حل کنید و هرگز ناامید نشوید.

کرمی ادامه داد: خداوند از نهان و آشکار ما آگاه و همه چیز در ید قدرت الهی است، بنابراین هر آنچه می‌خواهید از خداوند بخواهید چرا که همه چیز در ید قدرت الهی است.

وی بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد و ما وظیفه داریم از بخش خصوصی حمایت کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: روستاها از اهمیت فراوانی برخوردارند و باید با تقویت روستاها از مهاجرت بی رویه به شهرها جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس سه راهبرد بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت امورات را هدایت می‌کنید، راهبرد بلند مدت مربوط به آموزش و پرورش است چرا که باید تربیت را از کودکی آغاز کنیم.

کرمی ادامه داد: باید در سیستان و بلوچستان ثروت تولید کنیم چراکه افزایش درآمد مردم موجب پویایی اقتصاد می‌شود.

وی با تاکید بر فعال سازی حوزه تجارت افزود: باید با افزایش تولید میزان صادرات را از مرزهای سیستان و بلوچستان بیشتر شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار