Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از تمبر گرامی‌داشت دکتر محمود رفیعی و دو اثر تازه انتشار یافته وی و آغاز مرحله نخست کتابخانه تخصصی نزاری شناسی با بنیان‌گذاری وی در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی از اساتید حوزه و دانشگاه صبح امروز در مراسم رونمایی از تمبر گرامیداشت دکتر رفیعی اظهار داشت: اگر حافظ و سعدی را با هم جمع کنیم می‌شود یک حکیم‌نزاری ولی حیف که چنین گوهرهای نابی را ملهد نامیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سابق بیرجند با بیان اینکه تربیت فرزندان امروزی صحیح نیست افزود: والدین امروزی به فرزندان خود درس مهارت آموزی و خودباوری نمی‌دهند و آنها را شکوفا نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: از باطن غافل شدیم و محبت که اصل دین است را گم کرده‌ایم که گسترش جهل مدرن بسیار زیاد شده است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سالانه 57 میلیارد حیوان را در ایران می‌کشیم گفت: باید از این موضوع نجات پیدا کنیم و این جز با گسترش فرهنگ غنی ایرانی اسلامی امکان پذیر نیست.

رضایی افزود: وجود ما باید مثل آب زلال شود و حیات و روشنایی به اطرافیانمان بدهد.

عضو هیت مدیره انجمن بیرجندی‌های مقیم تهران نیز در این مراسم گفت: این جلسه به منظور تجلیل از مقام علمی و فرهنگی یکی از همشهریان فرهیخته و استادی توانا دکتر محمود رفیعی برگزار شده که افتخاری است که در کارنامه انجمن بیرجندی‌های مقیم تهران ثبت خواهد شد.

نوخنجی افزود: در طول 25 سال عمر انجمن بیش از 20 مراسم تجلیل از همشهریان برگزار و تلاش شده این مراسم در زمان حیات آنها انجام شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش این انجمن بر این است تا در جهت توسعه و کمک به نیازمندان منشأ خدمات باشد.

انتهای پیام/

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هم اندیشی بین‌المللی «اصحاب ادیان و مساله غزه» با حضور رهبران ادیان توحیدی در تهران برگزار خواهد شد.

محمد کاشی زاده مدیر ارتباطات بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اعلام این خبر گفت: همزمان با خیزش فرهیختگان و دانشجویان جهان در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه هم اندیشی بین‌المللی «اصحاب ادیان و مساله غزه» با حضور رهبران و بزرگان ادیان الهی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

کاشی زاده افزود: در این هم اندیشی که با مشارکت برخی نهادهای فرهنگی بین المللی کشور از جمله سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی و دیگر مراکز مرتبط برگزار می‌شود آیت الله علی اکبر رشاد، مؤسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام دکتر محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور اصحاب ادیان: حاخام یونس حمامی رهبر دینی کلیمیان ایران، سیبوه سرکیسیان خلیفه و اسقف اعظم مسیحیان ارامنه وانیا سرگیز خوری اسقف کلیسای آشوری کلدانی کاتولیک، دکتر فرحان چحیلی نماینده و سخنگوی جامعه روحانیت صابئین مندایی ایران، یوبالیت آلدو کشیش کلیسای شرق آشوری و دکتر افشین نمیرانیان رئیس انجمن زرتشتیان تهران و دکتر پدرام سروش پور عضو انجمن موبدان ایران ایراد سخنرانی خواهند داشت.

لازم به ذکر است هم اندیشی بین‌المللی اصحاب ادیان و مساله غزه صبح سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۲ در محل در تالار علامه جعفری (ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی (احمد قصیر)، خیابان پژوهشگاه برگزار می‌گردد.

کد خبر 6096108 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود