Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:28:10 GMT

توقیف ۶۰۳ وانت بار و خروج از چرخه فعالیت های غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۱۹۲۳۵

توقیف ۶۰۳ وانت بار و خروج از چرخه فعالیت های غیرمجاز

تبریز - معاون خدمات شهری شهردار تبریز از توقیف ۶۰۳ وانت بار عرضه میوه و تره بار غیرمجاز در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مدبر عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر ضرورت حل معضل سد معبر تبریز با همکاری نیروی انتظامی و راهور افزود: معابر و مسیر های حساس تبریز در اوج پیک سفرهای درون شهری، با فعالیت غیر مجاز وانت بارها مسدود می شود و ضرورت دارد این معضل هرچه سریعتر حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مدبر ادامه داد: در شش ماه اول سال جاری طرح مقابله با دستفروشان، وانت بارها، جمع آوری طبق میوه از خیابان ها، مقابله با تخلفات ساختمانی و اخذ تعهد کتبی از آن ها تشدید شده است و میزان آماری برخورد جدی این طرح به یک هزار و ۲۹۵ می رسد.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز متذکر شد: عدم همکاری برخی از وانت داران و دستفروشان و ایجاد درگیری نیز در این مدت ۶۵ مورد رسیده است و با ارجاء با مراجع قضایی پیگیر عدم فعالیت های آنان نیز هستیم.

وی اظهار داشت: حل مشکلات شهری در حوزه حمل و نقل وترافیک، نیازمند توجه جدی همزمان مسولان و شهروندان است.

مدبر تصریح کرد: سیاستگذاری و فعالیت مجموعه خدمات شهری شهرداری تبریز در راستای رفع مشکل سد معابر توسط وانت بارها، دستفروشان و مغازه دارانی پیاده راه ها را محل انبار اقلام فروشی خود می کنند، وارد فاز جدیدی شده است و سعی دارم این مشکل در آستانه رویداد "تبریز ۲۰۱۸" رفع شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیلاب در البرز

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، این بارش‌ها که از ساعت حدود ۲۱:۳۰ آغاز شده و همچنان ادامه دارد، رفت و آمد خودروها را در برخی مناطق شهری مختل کرده است.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری کرج به خبرنگار ایرنا گفت: این بارندگی سبب آبگرفتگی زیر گذرها از جمله زیرگذر جانبازان، زیر گذر مهرشهر و زیرگذر عظیمیه کرج شده است.

حسین کریم پناه افزود: شدت بارندگی در کرج بالا است اما تاکنون هیچ معبری بسته نشده است.

وی ادامه داد: تیم‌های خدمات شهر شهرداری کرج در حال رفع آبگرفتگی معابر هستند.

مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز نیز با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی البرز گفت: تیم‌های خدمات رسانی و امدادی استان از شب گذشته در حال آماده باش بوده و اکنون خدمات رسانی به محل های دچار آبگرفتگی استان ادامه داد.

هواشناسی البرز در خصوص بارش شدید باران طی روزهای جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه هشدار داد.

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیلاب در البرز
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی