Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:59:11 GMT

سه‌شنبه های بدون خودرو در یزد پررنگ‌تر اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۴۵۸۸

سه‌شنبه های بدون خودرو در یزد پررنگ‌تر اجرا می شود

یزد ـ شهردار یزد با اشاره به اینکه در راستای توسعه ورزش همگانی طرح سه شنبه های بدون خودرو مدتهاست که در یزد اجرا می شود، گفت: این طرح در هفته آتی پررنگ‌تر اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد صبح امروز در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در پارک بزرگ شهر برگزار شد، اظهار داشت: در سند توسعه ورزش شهرها، ورزش به دو بخش قهرمانی و همگانی تقسیم شده که شهرداری ها در توسعه ورزش همگانی نقش مهمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در یزد مردم به خوبی از ورزش همگانی استقبال کرده اند و طرح های متعددی نیز به اجرا درآمده است.

جمالی نژاد از جمله این طرح ها به سه شنبه های بدون خودرو اشاره کرد و بیان داشت: از این طرح حمایت می کنیم و در هفته آتی بسیار پررنگتر اجرا خواهد شد.

شهردار یزد همچنین با اشاره به اینکه یزد زمانی شهر دوچرخه ها بوده است، افزود: دوچرخه سواری پنجشنبه ها نیز از این پس اجرا خواهد شد و شرایطی فراهم می شود که همشهریان یزدی با دوچرخه تردد کنند.

وی تاکید کرد: در تلاشیم زیرساختهای ورزشی شهر را توسعه دهیم و ایستگاه ها و ورزش ها را برای ورزش بیشتر فعال کنیم.

فرصت به دست آمده در راستای توسعه ورزش همگانی باید مورد استفاده قرار گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی، از دست اندرکاران برپایی مراسم پیاده روی خانوادگی قدردانی کرد.

محمدعلی طالبی بیان کرد: امیدواریم با کمک دستگاه های مختلف امکانی که برای توسعه ورزش همگانی به وجود آمده، در راستای گسترش این ورزش‌ مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم روزها و سالهای آینده را شاهد نشاط بیشتر مردم یزد در سایه توسعه ورزشهای همگانی باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز میگوید: این جشنواره با نمایش 47 اسب اصیل کردی همراه بود.
مصطفی حق پرست افزود: در این رویداد سوارکارانی از استان های کردستان ، کرمانشاه ، کرمان ، آذربایجانهای شرقی و غربی ، اصفهان و اقلیم کردستان عراق شرکت داشتند.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان سقز هم گفت: اسب کُرد به دلیل داشتن برخی خصوصیات بارز از جمله قد متوسط ۱۵۰ - ۱۴۰ سانتیمتر، بدن کوتاه و در مجموع عضلانی با زیر بند محکم، بسیار باهوش، مطیع، صبور و مقاوم در مسافت‌های طولانی، دارای سینه فراخ و به حد قابل قبولی عضلانی، پرنفس شناخته شده است.
لقمان حسنی با بیان اینکه اسب کُرد شامل سه تیره جاف، افشاری و سنجابی است افزود: این جشنواره نه تنها موجب توسعه ورزش سوارکاری و معرفی آن می‌شود بلکه در توسعه صنعت اسب بویژه اسب کُرد و توسعه صنعت گردشگری نیز تاثیرگذار است.
در استان کردستان حدود یک هزار و ۲۰۰ راس اسب وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ مورد آن ثبت و حدود ۲۰۰ راس نیز در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی