Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اینجا یک سری حرف های ناجوانمردانه علیه تیم می زنند. نمی دانم مگر تیم قهرمان را به من داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند شامگاه امروز پس از پیروزی تیمش در برابر نفت طلائیه تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز از هر نظر مستحق این پیروزی و کسب سه امتیاز بازی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست بازیکنان تیم خود را به دلیل ارائه این بازی خوب می بوسم.

وی افزود: در سه بازی اخیر یک مقدار بدشانسی آوردیم و از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردیم. از نظر من تیم صنعت نفت آبادان کاملا شناور، کلاسیک و قدرت حفظ توپ بازی می کند.

کمالوند عنوان کرد: هدف من در نیم فصل رسیدن به ۲۰ امتیاز و کسب رتبه تک رقمی است. فوتبالی که امروز بازیکنان نفت ارائه کردند بیشتر به من می چسبد چون به حریف احاطه داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان همچنین گفت: اینجا یک سری حرف های ناجوانمردانه علیه تیم می زنند. نمی دانم مگر تیم قهرمان را به من داده اند که اینگونه معترض شرایط فعلی شده اند؟ اگر این رویه ادامه پیدا کند دیگر هیچ بازیکنی برای بازی وارد آبادان نمی شود. آنقدر به بازیکنان فشار می آوردند که برخی از بازیکنان به من اعلام کرده اند که قصد دارند برای نیم فصل دوم نفت آبادان را ترک کنند. شاید تیم قهرمان آسیا را به داده اند و اکنون من تیم را به دسته دوم برده ام؟

کمالوند با اشاره به اینکه منتقدان نفت آبادان ۵۰ نفر هم نیستند، گفت: نمی دانم دلایل حرف زدن برخی ها بابت چیست ولی من به این حرف ها اهمیت نمی دهم اما بازیکنان من تحت فشار قرار می گیرند. روز اول قول دادم تیمی با آبرو، با عزت و دارای رتبه تک رقمی بسازم ولی ظاهرا برخی ها نمی خواهند.

وی افزود: امین درویشی در ابتدای بازی لقب «کریم شیره ای» را به وی می دهند ولی آخر بازی به علت بازی خوبش، می شود مارادونا. من مربی هستم که تحت فشار رشد کرده ام. چهار سال مربی پرتماشاگرترین تیم ایران بودم و به این شرایط عادت دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم‌های نفت آبادان و نفت تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم آبادانی با نتیجه یک بر صفر به سود خود پایان داد.

ادامه دارد...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم

سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم، چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

سعید احمدعباسی در پایان بازی با ازبکستان به عنوان بهترین بازی زمین انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود