Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاجم جوان تيم ملي ايران درباره حضور در ليگ روسيه و درخشش در تيم ملي به صحبت پرداخت.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، سردار آزمون مهاجم جوان تيم ملي ايران در بازي برابر روسيه توانست گلزني کند تا همچنان آمار خوبش در تيم ملي ادامه داشته باشد.
سردار آزمون درباره درخشش خود در تيم ملي ايران و زدن 22 گل در 28 بازي به خبرگزاري ورزش اين کشور، گفت: يکي از دلايلي که باعث درخشش من در تيم ملي است فکر مي‌کنم بازي در ليگ روسيه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت‌هاي ليگ روسيه بسيار فشرده و رقابتي است و من هر روز اينجا تمرينات مداوم و خوبي دارم. من اميدوارم عملکردم در تيم ملي ايران به همين خوبي ادامه داشته باشد و در بازي بعد هم بتوانم مثمرثمر باشم.
مهاجم جوان تيم ملي ايران درباره تاثير قربان برديف، گفت: وقتي در 17 سالگي به روسيه آمدم برايم آسان نبود که اينجا فوتبال بازي کنم چه در زمين فوتبال و چه در مسائل زندگي. يکي از افرادي که نقش بسيار موثري در فوتبال و زندگي من داشت قربان برديف بود. من در روسيه براي دو تيم خوب بازي کردم هم کازان و هم روستوف. در اين دو تيم برديف خيلي به من کمک کرد و من توانستم با وجود سن کم پيشرفت خوبي در فوتبالم داشته باشم.
آزمون اضافه کرد: روسيه شهرهاي ديدني زيادي دارد. من هيچ وقت بازديد از مسجد شريف و کاخ کرملين را فراموش نمي‌کنم. اينجا مردم بسيار خونگرم هستند، مردمي بسيار تحصيلکرده و مودب که باعث شد من شرايط خوبي در فوتبال روسيه پيدا کنم.
ستاره جوان تيم ملي فوتبال ايران همچنين در بخش بعدي صحبت‌هاي خود گفت: در ايران کشتي ورزش اول بوده است ولي امروزه فکر مي‌کنم محبوبيت فوتبال کمتر از کشتي نباشد. من همانطور که قبلا گفتم فوتبال علي دايي را در ايران مي‌پسندم و او را الگوي خودم مي‌دانم و در بين بازيکنان خارجي هم بازي زلاتان ابراهيموويچ را دوست دارم. بازي‌هاي رئال مادريد و اگر وقت کنم استقلال و پرسپوليس را دنبال مي‌کنم.
وي در پايان درباره حضور در جام جهاني، گفت: اول از همه بايد بگويم مي‌خواهم تمام تلاشم را بکنم تا براي تيم ملي ايران به صورت ثابت بازي کنم چون رسيدن به تيم ملي در هر سني سخت است. جام جهاني هم به هر حال رويداد بزرگي است و من فکر مي‌کنم هواداران زيادي از ايران به روسيه بيايند چون رابطه خوبي بين دو کشور است.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد ۲۱ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.
محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 849511 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی