Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان گفت: مشکل ضمانت نامه دریافت تسهیلات بانکی برای نوسازی تاکسی ها حل شد و از این پس رانندگان متقاضی تبدیل خودروهای فرسوده مشکلی برای وام ندارند.

به گزارش ایرنا مهران حاجیان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گذشته یکی از مشکلات اصلی تبدیل تاکسی های فرسوده و استفاده از تسهیلات بانکی اخذ ضمانت نامه از سوی بانک ها بود که با توافق صورت گرفته با مدیرعاملان بانک های مربوطه این مشکل برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تاکنون 650 تاکسی فرسوده نوسازی شده اند و حدود یک هزار تاکسی دیگر نیز نیاز به نوسازی دارند.
حاجیان بیان کرد: 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای نوسازی خودروهای فرسوده پرداخت می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان در ادامه گفت: از این پس رانندگان تاکسی های فرسوده بدون ضمانت نامه نسبت به دریافت تسهیلات اقدام خواهند کرد.

** سرویس های مدارس مجاز به سوار کردن چهار سرنشین هستند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان اظهار کرد: سرویس های مدارس فقط مجاز به سوار کردن چهار دانش آموز هستند و والدین و مدیران مدارس موارد تخلف را گزارش دهند.
وی افزود: شماره های 2514242-813 بازرسی تاکسیرانی و 120 پلیس راهور برای برقراری ارتباط جهت گزارش تخلفات در نظر گرفته شده است.
حاجیان بیان کرد: نظارت بر عملکرد سرویس های مدارس بر عهده مدیران مدارس است ضمن اینکه سازمان تاکسیرانی 14 دستگاه خودرو و 18 بازرس را برای نظارت گردشی اختصاص داده است.
حاجیان اضافه کرد: تاکسیرانی، آموزش و پرورش و پلیس راهور نظارت لازم را بر عملکرد سرویس مدارس برعهده دارند.

** هشدار به رانندگان خودروهای دیزلی
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان ضمن هشدار به رانندگان خودروهای دیزلی عمومی درون شهری، از آنها خواست هرچه سریعتر نسبت به دریافت بارنامه و ثبت نامه در سامانه مربوطه اقدام کنند.
وی افزود: مالکان ناوگان حمل و نقل درون شهری باید در سایت وزارت کشور به نشانی WWW.UTCMS.IR ثبت نام کنند.
حاجیان بیان کرد: مالکان خودروهای دیزلی درون شهری باید هرچه سریعتر برای ساماندهی سهمیه سوخت به سایت بیان شده مراجعه و ثبت نام کنند تا سهمیه سوخت آنها بر اساس صورت وضعیت کارکرد پرداخت شود.
وی اضافه کرد: مالکانی که اقدام به ثبت نام نکنند سهمیه پایه آنها از ماه آینده نیز کاهش خواهد یافت.

** شرکت های هوشمند حمل مسافر ملزم به اخذ مجوز هستند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان تاکید کرد: شرکت های هوشمند حمل مسافر که به صورت اینترنتی و الکترونیکی فعالیت دارند، ملزم به اخذ مجوز رسمی از این سازمان هستند.
وی افزود: این شرکت های هم اکنون فعالیت دارند و همکاری لازم را نیز داشته اند منتهی می بایست برای ساماندهی و نظارت بهتر نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.
حاجیان خاطرنشان کرد: به زودی فعالیت این شرکت ها با صدور مجوز قانونمند خواهد شد؛ البته از این شرکت ها خواسته ایم تا از رانندگان تاکسی و دارای کارت شهری برای خدمات دهی استفاده کنند.
در حال حاضر چهار هزار و 600 راننده و سه هار و 424 تاکسی درون شهری در همدان فعالیت دارند و هشت هزار راننده همدانی دارای کارت شهری هستند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج

لباسشویی دستگاه جدا نشدنی در منزل است و یک روز خراب شدن آن می تواند زمان و هزینه زیادی را برای افراد بتراشد. تصور کنید برای تعمیر لباسشویی مجبور باشید که آن را جابه‌جا کنید و به یک مرکز تعمیر لباسشویی ببرید. علاوه بر زمان و هزینه ای که برای جابه‌جایی لباسشویی از شما گرفته می شود، ممکن است در طول جابه‌جایی لباسشویی نیز به جایی برخورد کند و خرابی بزرگتری را به بار آورد. چه نیازی به جابه‌جایی دارید وقتی می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی در محل بهره مند شوید.

امروزه مجموعه های مختلفی در سراسر تهران و کرج در زمینه تعمیر لباسشویی مشغول به فعالیت است که هریک خدمات خود را به نحوی ارائه می دهد. متاسفانه در این حوزه افراد غیر منصف نیز وجود دارد که مهارت مورد نیاز را ندارند و حتی در ازای تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی شما هزینه های گزافی نیز دریافت می کنند. انتخاب این نمایندگی ها می تواند مشکلات بزرگتری را نیز ایجاد کند. در این بخش می خواهیم یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی را به شما معرفی کنیم که پس از تعمیر از آن ها گارانتی دریافت می کنید.

ویژگی های نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی

شما می توانید به آتا سرویس به دید یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر لباسشویی در تهران نگاه کنید. آتا سرویس مرکز تعمیر لباسشویی در تمام روز های سال حتی ایام تعطیل نیز در خدمت شما عزیزان است. اصل اول در نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی صداقت است و این اصل را سرلوحه ی فعالیت خود قرار داده است. از مهمترین خدمات مجموعه آتا سرویس لوازم خانگی می توان به مورد های زیر اشاره کرد:

تعمیر دوره ای ماشین لباسشویی عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی تعمیر ماشین لباسشویی در منزل ارائه ی مشاوره ی رایگان به منظور استفاده ی صحیح ارائه دادن راه جهت بیشتر شدن طول عمر دستگاه لباسشویی ارائه دادن خدمات تعمیر لباسشویی در اسرع وقت تعمیر لباسشویی برند های خارجی و ایرانی نصب کردن انواع لباسشویی انجام تعمیرات برای برندهای مختلف لباسشویی تعمیرگاه مجاز لباسشویی در تهران

آتا سرویس یکی از نمایندگی های اصلی تعمیر و سرویس انواع برندهای لباسشویی در تهران است که با سابقه ای درخشان در تهران و کرج فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا اعزام تعمیرکار به محل با شماره 09196363454 تماس بگیرید و با تکنسین ها آتا سرویس در ارتباط باشید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در آتا سرویس

تعرفه ی تعمیر لباسشویی چقدر است؟ یکی از رایج ترین پرسش هایی که مشتریان از ما میپرسند تعرفه ی تعمیر ماشین لباسشویی است. در جواب این پرسش می بایست گفت که قیمت تعمیر لوازم خانگی همانند ماشین لباسشویی، به نوع و شدت خرابی و معیارهای مختلف دیگری وابسته است. به همین علت نمی توان یک قیمت مشخص را جهت تعمیر در نظر گرفت. تکنسین های آتا سرویس پیش از انجام دادن هر کاری می توانند برآورد مشخصی از اجرت تعمیرات را در اختیار شما قرار بدهند و اگر بودجه ی مورد نیاز را در اختیار داشته باشید، تعمیر ماشین لباسشویی را در اولویت قرار بدهید. در کل هزینه ی تعمیرات لباسشویی، هزینه سرسام آوری محسوب نمی شود، مگر این که قطعه ای کاربرد خود را از دست داده باشد و تکنسین مجبور به خریدن قطعه ی اصلی باشد.

تعداد زیادی از مشتریان به علت هزینه ی تعمیر ماشین لباسشویی، در اغلب مواقع خرابی های جزئی را نادیده می گیرند. اما به این نکته توجه نمی کنند که همین خرابی های کوچک می تواند در آینده به یک مشکل فنی بزرگ تبدیل بشود. در این زمان باید هزینه ی زیادی را جهت تعمیر تخصصی لباسشویی پرداخت کنید. امروزه قیمت خرید لباسشویی به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و انجام تعمیرات لباسشویی مقرون به صرفه تر است.

آتا سرویس چه برندهایی را تعمیر می کند؟

نمایندگی مجاز لباسشویی در منزل تمامی خدمات مورد نیاز شما را برای تعمیر لباسشویی ارائه می دهد تا در حد امکان بتوانید به راحتی و بدون هیچ دردسری با تکیه بر دانش فنی تکنسین های آتا سرویس مشکل را حل کنید. تعمیر لباسشویی در محل مزایای زیادی دارد که مهم ترین مزیت آن این است که نیازی به انتقال لباسشویی ندارید. همچنین شما از این مجموعه گارانتی سه ماهه دریافت می کنید تا در صورتی که مجددا به همان مشکل برخوردید بدون هزینه مشکل حل شود. برخی از برندهایی که توسط آتا سرویس تعمیر می شود به شرح زیر است:

تعمیر لباسشویی بوش تعمیر لباسشویی ال جی تعمیر لباسشویی بکو تعمیر لباسشویی سامسونگ تعمیر لباسشویی اسنوا تعمیر لباسشویی کنوود تعمیر لباسشویی آاگ

برای تعمیر یا دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره 09196363454 تماس بگیرید.

منبع: آتا سرویس

کد خبر 848090

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند