Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در دوره دکتری تا 25 مهرماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با ایسنا ضمن اعلام کد رشته محل‌های جدید مرحله تکمیل ظرفیت و اصلاحات لازم گفت: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که برای انتخاب کد رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت‌های برخی از کد رشته محل‌های آزمون مذکور اقدام ننموده‌اند مهلت انتخاب کد رشته محل‌های مرحله تکمیل ظرفیت و ظرفیت پایه جدید این آزمون تا ساعت 24 روز سه شنبه 25 مهرماه سال جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اطلاعیه این سازمان در این رابطه امروز شنبه 22 مهرماه بر روی سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ به تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مذکور که تاکنون موفق به انتخاب رشته در دوره تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نشده‌ ‌اند اکیدا توصیه می‌شود با مطالعه اطلاعیه‌های منتشر شده در تاریخ‌های 12، 17 و 22 مهرماه جاری نسبت به انتخاب 15 کد رشته محل از کد رشته محل‌های انتخابی مورد علاقه خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در پایان خاطر نشان کرد:‌ تا ساعت 13:30 امروز تعداد 28 هزار 721 داوطلب نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طحان نظیف با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود در سامانه داوطلب تمدید نخواهد شد.

کد خبر 6099523 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد