Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی از علمای اهل سنت خراسان شمالی نسبت به سخنان شب گذشته ترامپ علیه ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ شب گذشته ترامپ، رئیس جمهور آمریکا،مواضع ضد ایرانی خود را بار دیگر تکرار کرد و با تروریست خواندن جمهوری اسلامی ایران، کشورمان را عامل ناامن کردن منطقه معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور آمریکا همانطور که پیش‌بینی می‌شد، پایبندی ایران به برجام را تأیید نکرد و گفت که به مقامات دولتی و کنگره دستور داده که با تدوین قانونی جدید، نقائص برجام را برطرف کنند.

در همین راستا چندی از علمای اهل سنت خراسان شمالی نسبت به سخنان ترامپ واکنش نشان دادند.

برجام ثابت کرد آمریکا دروغ گو بدعهد است

حاج عبدالله آخوند خوش نظر امام جمعه اهل سنت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیوانه است و حرف های یک دیوانه را هیچ کس قبول ندارد.

وی افزود: از اول انقلاب تا به امروز دشمنی آمریکا علیه ایران بوده و خواهد بود و هر اقدامی علیه ایران با اتحاد مردم و مسئولین بی اثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برجام ثابت کرد آمریکا دروغ گو بدعهد است اظهار داشت: اگر مردم و مسئولین در مقابل دشمنان اتحاد و انسجام بیشتری داشته باشیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آخوند خوش نظر در ادامه با اشاره به صحبت های ترامپ درباره خلیج فارس، بیان داشت: خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده و خلیج فارس خواهد ماند.

وی با حمایت از سپاه پاسداران ، گفت: آمریکا سپاه را به ناامنی متهم کرده است در صورتی که سپاه پاسدارن همیشه جلوی نا امنی را در منطقه گرفته و نگذاشته آمریکا به اهداف شوم خود برسد.

وی در پایان گفت: تمام مسلمانان با هم متحد هستیم و با رهنمود های ولی امر مسلمین دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

مسئولان با رهنمودهای رهبری مشکلات کشور را حل کنند

حاج بایرام آخوند دهش;امام جماعت مسجد محمد رسول الله اهل سنت بجنورد در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت: آمریکا دشمن دیرینه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همواره از ابتدای به تحریم ایران اقدام کرده و امروز نیز در ادامه روند همین دشمنی با وارد کردن اتهاماتی از جمله جنگ طلبی و حمایت از تروریسم تلاش دارد ایران را تضعیف کند.

وی افزود: وی با تاکید بر ضرورت واکنش متقابل مسئولان کشور در قبال عهدشکنی آمریکا ، گفت: دولت‌مردان جمهوری اسلامی ایران بایستی با رهنمودهای رهبری و با نگاه به ظرفیت های داخلی کشور مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان با رهنمودهای رهبری مشکلات کشور را حل کنند، اظهار داشت: بدعهدی و دشمنی آمریکا علیه ایران و مسلمانان از قبل بود و برجام فقط یک نمونه آن است.

آخوند دهش در ادامه بیان داشت : دشمن در مقابل ایران نمی تواند کاری کند و دست به اقداماتی مانند نقض برجام و تمدید تحریم‌ها می‌زند اما به گفته امام خمینی(ره) ملت ایران از این تحریم‌ها ترسی ندارد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس افزود: خلیج فارس نقشی مهم و راهبردی در کشور دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: مردم ما مانند همیشه باید در برابر تحریف نام خلیج فارس مراقبت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین  عبادی زاده به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، معلمان نقش اساسی دارند.

وی افزود: معلمان رکن اصلی اجرای هر قانون مهمی در آموزش و پرورش هستند.

امام جمعه بندرعباس گفت: اساتید و معلمان بعد از خانواده مهمترین نقش را در تربیت دانش آموزان دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: جایگاه معلمان در جامعه باید بیشتر ارتقا یابد و به مشکلات آنها رسیدگی شود.

وی همچنان با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: از زمان انقلاب تاکنون ۱۴ هزار شهید کارگر جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه کارگری مهمترین نقش را در چرخه اقتصادی ما دارد و مسئولان باید به این قشر بیشتر توجه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند