Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنرمندان، فرهنگیان، مسئولان و مردم شهرستان لنده در واکنش به اظهارات شب گذشته رئیس جمهور امریکا واکنش نشان دادند و نام خلیج فارس را برای همیشه خلیج فارس نامیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، شب گذشته دونالدترامپ رئیس جمهور امریکا در سخنان خود اتهاماتی متوجه جمهوری اسلامی کرد و از روی پریشان حالی هر چه خواست بر زبان آورد و حتی به نام خلیج فارس هم رحم نکرد مردم و مسؤولان واکنش‌های زیادی به این سخنان از سوی هنرمندان، عشایر و مردم شهرستان لنده صورت گرفت که مشروح آن را در زیر می تواند مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین تقی زاده از فرهنگیان بازنشسته و عشایر شهرستان لنده ضمن محکوم کردن سخنان شب گذشته دونالدترامپ گفت: ما به این گونه اظهارات بی پایه و اساس بیش از 38سال است که عادت کردیم و همواره پاسخ این اظهارات را با شعار مرگ بر امریکا داده ایم.

وی افزود: همه ملت های جهان به خوبی نام خلیج همیشه فارس را شنیده اند و امریکایی به خوبی روی سنگ مزار سربازان خودشان را مطالعه کنند که چه عبارتی نوشته است.

احمد علی کریمی زاده از هنرمندان شهرستان لنده در واکنش به سخنان رئیس جمهور امریکا و پاسخ به آن از طرف رئیس جمهور کشورمان گفت: واکنش شدید الحن رئیس جمهور ایران به اظهارات رئیس جمهور آمریکا چنان زیبا بود و پر از صلابت و روشن که غرور ملی و همبستگی عمومی و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان گوش زد کرد .

وی افزود: گرچه مقابله با اظهارات پی در پی آمریکائیان بارها بی جواب ماند و واژه کدخدا و اگر او نخواهد نمی شود تا کنون سد راه عظمت ایران و ایرانی و رخ نمایی های آنرا گرفته بود ولی استقامت و پایداری مردم در کنار پیشرفتهای علمی در تسلیحات ، موشک، هسته ای و ...و جسارت سپاه پاسداران چنان جرات و شهامت و صلابتی را موجب شد،که اکنون جهان در برابر مردمان سرزمین پارس و پیشرفتهای آن عاجزند و برای ایجاد طرح دوستی گامهای بزرگ برداشته اند .

این هنرمند لنده ای تصریح کرد: سپاس بر مردمانی که با تمام سختی ها پشت انقلاب ایستادند باتمام اختلاس ها عده ای از مسئولین و منتسبانشان حق خوری های عده ای از صاحبان قدرت در کشور گرچه ناراضی ولی برای حفظ آرامش و اتحادملی ساختند و مرارتها کشیدند تا عزت ایران و ایرانی در جهان طنین انداز شود و اینگونه شد . باید در برابر صبر و حلم و گذشت و پایداریشان سر تعظیم فرود آورد.

وی در ادامه تاکید کرد: این است رمز ولایتمداری و در مسیر امام خامنه ای بودن که اعتماد به آمریکا توسط ایران در جهان لکه دار و صداقت و پایداری بر تعهد ایران هویدا شده است .

کریمی زاده گفت: ما همه ایرانیان با هر طرز فکر و عقیده ای وقتی نام ایران به میان آید متحد و منسجم در برابر تهدیدات خارجی می ایستیم و جان خواهیم داد.

سلیمان تاج الدینی از دیگر هنرمندان شهرستان لنده در واکنش به سخنان رئیس جمهور امریکا گفت: ماهنرمندان وبسیجیان اعلام می کنیم که ترامپ چیزی برای گفتن نداشت، اتحادملی و اعتباربین المللی ما با سخنان او افزایش یافت.

وی افزود: راستی دشمن بیشعورهم چیزبدی نیست!! کشورهای که حامی ترامپ هستن مثل ادمهایی هستن که هیچ قدرتی ندارن وازدور هارت وپورت ول می کنند و باید ازقدرتی چون سپاه ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بترسند چون جوانهایی مثل شهیدحججی وشهیدسهرابی ثانی هاداریم.

وهاب تقی زاده از هنرمندان و دانشجویان لنده ای نیز در واکنش به اظهارات رئیس جمهور امریکا گفت: ترامپ دیوانه شد یادش رفته اینجا ایران است، اینجا دیار شیران و سرزمین خلیج تا ابد فارس است و با این اظهارات سخیف مطمئن باشید که ما متحدتر خواهیم بود.

وی افزود: ترامپ این تنها پیام محکم ما به توست ما ارزش ها یمان را با هیچ چیز معامله نمی کنیم ، ما ایرانی هستیم، .سخنان بجا و سریع واکنش محکم رییس جمهور واقعا قابل تقدیراست.

این هنرمند لنده ای تصریح کرد: سپاه پاسداران در میان قلب های همه ملت ایران هست و امروز همه ما خود را مدیون و یک سپاهی می دانیم و به آن افتخار می کنیم.

هجیر آبسوران از رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان لنده است که ضمن محکوم کردن اظهارات رئیس جمهور امریکا گفت: این حرف های بیشتر شبیه به خواندن یک انشای یک دانش آموز بود چرا که هرچی که به وی از سوی اسرائیل دیکته شده بود خوانده شد.

وی افزود: ترامپ یا سخنان سفیف خود بار دیگر در تمامی مجامع بین المللی خود را رسوا کرده و بار دیگر مواضع روسای جمهور گذشته امریکا را تکرار کرد که هیچ تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.

این آزاده لنده ای تصریح کرد: سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب تا کنون در خط ولایت و حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای اعتقادی و ارزشی این کشور و کشورهای محور مقاومت اسلامی بوده است و این تهدیدات و توهین ها کوچکترین خدشه ای به ارزش ها و عملکرد این نهاد انقلاب وارد نخواهد کرد.

امراله روهنده یکی دیگر از آزادگان لنده ای در واکنش به سخنان ترامپ گفت: سپاه پاسداران در طول هشت سال دفاع مقدس در بدترین شرایط جنگ که همه کشورهای ابرقدرت جهان با حمایت از صدام در مقابل ایران ایستاده اند با ایستادگی و مقاومت بی نظیرش به همه جهانیان ثابت کرد که در کنار سایر نیروهای مسلح یک قدرت بی نظیر در منطقه است.

وی افزود: سخنان سخیف و بچه گانه ترامپ بار دیگر بر عدم صلاحیت وی بر ای کرسی را نشان داد چرا که بار دیگر بد عهدی امریکا را نسبت به قرار دادهای بین المللی را عیان کرد.

محسن رحمانی پور از فرهنگیان شهرستان لنده در واکنش به سخنان رئیس جمهور امریکا گفت: آنچه از سخنان ترامپ می توان برداشت کرد این است که امریکا برای حفظ امنیت رژیم غاصب صهیونیستی دست به هر عمل سنجیده و ناسنجیده ای می زند که نمونه عینی آن در سخنان دیشب رئیس جمهور امریکا کاملا آشکار بود.

وی افزود: شکست های پی در پی امریکا در منطقه خاورمیانه و برهم زدن این نقشه ها از سوی دلاورمردان سپاه پاسداران در سوریه، عراق عامل اصلی عصبانیت ترامپ است.

این فرهنگی لنده ای تصریح کرد: طبیعی است که باید از نام سپاه پاسداران عصبانی شوند، ولی لازم است خوب بدانند که ملت ایران همه هنوا و یک صدا با هم پشتیبان سپاه بوده و سایر نیروهای مسلح را حمایت خواهند کرد.

وی تاکیدکرد: اظهارات رئیس جمهور امریکا در خصوص نام خلیج ع ر ب ی به جای خلیج فارس نشان از عدم آشنایی این فرد با تاریخ و جغرافیای سیاسی کشورها است و لازم است یک سری به قبرستان سربازان کشته شده در جنگ عراق بزند نام خلیج فارس را روی سنگ قبرشان ببیند.

نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده نیز در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ گفت: نباید از سخنان واهی و بی محتوای ترامپ تعجب کرد چرا که چنین انتظاراتی از وی و امثالهم که بوی انسانیت از آنها نمی آید بر می آید.

وی افزود: دشمنی دولت آمریکا در راس رئیس جمهور این کشور از اوایل انقلاب تاکنون برای ملت ایران مشهود است .جای تاسف و مسخره است رئیس جمهور و دولتی که پرورش دهنده داعش و تروریست است و کودک کشی,اختلاف انگیزی بین کشورها,بوجود آورنده نا امنی ها برای همه کشورها آشکار است و سابقه ننگینی دارد حالا ترازوی سنجش در دست بگیرد و نظر دهد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده تصریح کرد: مطمئنا باوجود سپاه پاسداران با اقتدار و آمادگی و جان برکف بودن ملت همیشه آماده ایرا ن آمریکا هیچ غلطی نمی کند و روسیاه خواهد شد و شرط پیروزی ایران در مقابل کشورهای ابر قدرت گوش دادن و اطاعت کردن از رهنمودهای مقام معظم رهبری است و کنار گذاشتن مسائل جناحی و طیفی و توکل به خدای سبحان است.

این تنها گوشه از از اظهارات و نظرات مردم شهرستان لنده در واکنش به اظهارات سخیف رئیس جمهور امریکا است که بدون شک اظهار چنین سخنان نسنجیده ای کوچکترین تاثیری در اراده ملت ایران نداشته و ندارد و بیان چنین اظهاراتی باعث همدلی و همزبانی بیشتر ملت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی