Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-08@04:26:16 GMT

انتصاب معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۴۴۸۳۰

به گزارش بی‌باک به نقل از روابط عمومی دادستانی کشور؛ در مراسم معارفه معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور که با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری برگزار شد، مهدی امیری اصفهانی به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی معرفی و از زحمات امین حسین رحیمی تقدیر و تشکر شد. معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور به پیشنهاد دادستان کل و تایید و ابلاغ رییس قوه قضاییه از امروز کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم دادستان کل کشور در سخنان کوتاهی با تاکید بر جایگاه و وظایف خطیر دادستانی کل کشور بر لزوم تعامل، همفکری و هم افزایی بیشتر به منظور انجام هر چه بهتر امور تاکید کرد.حجت الاسلام والمسلمین منتظری، معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور را فردی با تجربه و دارای تعهد دانست و برای امیری اصفهانی در مسئولیت جدید خود آرزوی موفقیت کرد.دادستان کل کشور همچنین از زحمات رحیمی معاون سابق سیاسی و امنیتی دادستانی کل تشکر کرد و گفت: امیدوارم ایشان در مسئولیت‌های آینده خود نیز همچنان که در دادستانی کل ثمربخش بودند، موفق و منشا خدمات ارزنده باشند. در پایان این مراسم ابلاغ معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل به وی ارائه و با تقدیم لوحی از زحمات معاون سابق دادستان کل نیز تقدیر شد.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!