Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@21:25:20 GMT

کارخانه آسفالت دندی در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۴۵۳۱۹

مدیر کارخانه آسفالت دندی گفت: امروز بر اثر قطعی برق کارخانه در آتش سوخت و خدا رو شکر خسارت جانی نداشته و 600 میلیون تومان برآورد میزان خسارت آتش سوزی کارخانه آسفالت دندی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عجملو رئیس کارخانه آسفالت دندی در گفت‌وگو با خبرنگار شمیم ماهنشان اظهار داشت؛ علت آتش سوزی امروز در این کارخانه قطعی برق بوده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود؛ داخل کارخانه کوره ها با برق کار می کنند که بر اثر قطعی برق گازوئیل خود به خود هدر میرود که بلافاصله با آمدن برق که کوره‌ها هم داغ بودند انفجار صورت می گیرد.

مدیر کارخانه آسفالت دندی با بیان اینکه ۹ نفر کارگر در این کارخانه مشغول بودند که خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم ، گفت؛ برآورد میزان خسارت مالی تقریبا ۶۰۰ میلیون تومان است و ۳۵۰ تن قیر هم سوخته و دیگر به درد نمی‌خورد.

عجملو اظهار داشت؛ به تمام تجهیزات و وسایل برقی این کارخانه خسارت جدی وارد شده است.

وی افزود؛ این حادثه امروز صبح ساعت ۸ صبح اتفاق افتاده و با کمک آتش نشان دندی، دهیاران روستاهای اطراف، نیروی انتطامی، آتش نشانان زنجان در ساعت ۱ و نیم آتش مهار شده است.

عجملو گفت؛ در اولین ساعات حادثه عواملینی که از کارگران، نیروی انتظامی، اتش نشان دندی و دهیاران روستاهای اطراف بودند با ۶۰۰ کپسول آتش نشان نتوانستند آتش را خاموش کنند .

وی از همکاری و کمک نیروهای انتظامی، اتش نشان دندی، دهیاران روستای سریک، ابراهیم اباد، قره گل، امیر اباد و سونتو و اتش نشان زنجان در مهار این اتش سوزی تشکر ویژه کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد بردسکن تا گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان پروژه «حرم تا حرم» با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095300

دیگر خبرها

  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد