Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارشاد استان اردبیل گفت: طبق آمار به دست آمده در طول سه سال گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضاهای هنری و سینمایی اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر اسحاقی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سینمای هنر و تجربه در سینما انقلاب اردبیل اظهار داشت: طبق آمار به دست آمده در طول سه سال گذشته 150 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضاهای هنری و سینمایی اردبیل اختصاص یافته است و خوشبختانه خروجی‌های مناسبی در این حوزه‌ها را شاهد هستیم و اقدامات انجام یافته در این زمینه به همین منوال ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه‌اندازی کمپین همه با هم سینما با هدف احیای سینماها در استان توانست سبب حضور بی‌سابقه مردم در سینماها شود و در طول چندین سال اخیر چندین سینما در استان راه‌اندازی شده که اقدامات لازم برای تجهیز و تکمیل برخی از سینماهای استان با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ارشاد استان اردبیل گفت: توجه به حوزه هنر در استان اردبیل با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در حال حاضر در جایگاه مطلوبی قرار دارد و خوشبختانه مردم هنردوست استان نیز در این زمینه با ما همکاری لازم را دارند و با راه‌اندازی سینمای هنر و تجربه نیز شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای تقویت حوزه هنری در استان خواهیم بود.

اسحاقی بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این سینما بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسانه و فعالان این حوزه با هدف توسعه و ارتقای حوزه‌های فرهنگی، تاریخی و اعتقادی است که برای نشان دادن زبان فرهنگ و هنر امری لازم و ضروری است و با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما در استان این است که بتوانیم با همکاری مسئولان فرهنگی به تمامی اهداف خود در راستای توسعه فضاهای فرهنگی و هنری در استان اردبیل دست یابیم که در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام یافته و با پیگیری‌های انجام یافته برای احداث تالار شهر اردبیل 100 میلیارد ریال اعتبار پیشنهاد شده است که به طور حتم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این تالار می‌توانیم گام‌های بزرگی در راستای دستیابی به توسعه فرهنگی و هنری دست یابیم.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند