Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارای روحیه انقلابی و استکبارستیز هستند و قطعاً پاسخ مناسبی به این یاوه‌گویی‌های ترامپ خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزد آوا؛ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا گفت: ترامپ یک تاجر مسلک است و سخنان اخیرش تنها یک هوچی بازی سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید ابوالفضل موسوی بیوکی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارای روحیه انقلابی و استکبارستیز هستند و قطعاً پاسخ مناسبی به این یاوه‌گویی‌های ترامپ خواهند داد.

موسوی بابیان اینکه مجلس از هیچ‌گونه تهدید و تر عیب هراسی ندارد اظهار داشت: سخنان ترامپ ناشی از ترس آمریکائی‌ها از صدور فرهنگ انقلاب به دنیاست چراکه زمانی که انقلاب در سال 57 پیروز شد و امام راحل فرمود «انقلاب ما به دنیا صادر خواهد شد» آمریکائی‌ها تصور نمی‌کردند که این اتفاق بیفتد بنابراین امروز که جمهوری اسلامی در ازیک‌طرف در عراق،سوریه،یمن و بحرین ،قطر تأثیرگذار بوده بسیاری از کشورهای مظلوم دنیا خواستار حمایت ایران از آنان هستند و از سوی دیگر ایران مانعی برای رسیدن آن‌ها به اهدافشان شده مقامات آمریکائی به ستوه آمده‌اند.

وی شکست‌های پی‌درپی آمریکائی‌ها در منطقه و پیشرفت‌های علمی ایران درزمینهٔ های مختلف ازجمله نانو، انرژی هسته‌ای و صنایع دفاعی و موشکی را موجب عصبانیت آمریکائی‌ها از ایران دانست و اظهار داشت: قدرت ایران در بومی‌سازی علوم هسته‌ای و تدریس آن در دانشگاه‌های کشور برای آمریکائی‌ها باورنکردنی است.

موسوی با اشاره به تهدید ترامپ در خصوص خروج از برجم گفت: برجام یک قرارداد دائمی نیست و ما در این قرارداد برای مدتی موقت به توافق رسیدیم و هر زمان بخواهیم به شرایط قبل از برجم بازگردیم امکان‌پذیر است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس آمریکائی‌ها را بهانه‌جو توصیف کرد و گفت: آن‌ها به دلیل تضادی که با نظام ما دارند مرتباً بهانه‌جویی می‌کنند ودرحالی که خودکفائی موشکی حق قانونی ماست با آن مخالفت می‌کنند و بر تحریم‌ها علیه ایران اضافه می‌کنند هرچند اصولاً آمریکائی‌ها در هر زمینه‌ای که به پیشرفت ما منجر شود بهانه‌جویی خواهند کرد.

وی درباره تروریستی خواندن سپاه از سوی آمریکائی‌ها هم اظهار داشت: در حادثه تروریستی حمله به مجلس این سپاه بود که سبب شد علی‌رغم تیراندازی‌ها در ساختمان اداری، جلسات مجلس بدون هیچ وقفه‌ای برگزار شد و نهایتاً عائله را سپاه ختم کرد بنابراین حمایت‌های اخیر همه مسئولان کشور و مردم از این نهاد انقلابی، نشان از وحدت و روحیه استکبارستیزی ملت ایران دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت

وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی گفت: لایحه پیشنهادی وزارت کار برای اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در کمیسیون مجلس تصویب شده و در دستور نوبت کاری هیات دولت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، صولت مرتضوی در پایان جلسه هیات دولت درباره لایحه پیشنهادی وزارت کار برای اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران گفت: این موضوع در کمیسیون اصلی مجلس تصویب شده و در دستور نوبت کاری هیات دولت قرار دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بیمه کارگران عنوان کرد: افزایش حقوق را انجام دادیم نماینده کارگران و کارفرمایان در جلسات مربوطه پیشنهاد داده بودند که افزایش بیمه طبق مبنای درستی انجام شود تا در دوران بازنشستگی کارگران اثر داشته باشد. بر همین اساس افزایش‌ها را در ردیف‌های مبنا انجام دادیم که بیش از ۳۵ درصد است و نسبت به سال قبل ۹ درصد امسال بیش از سال قبل افزایش داشته است. امیدواریم با مدیریت اقتصادی از سوی دولت و مهار تورم و کمک‌های معیشیتی بتوانیم قدری از مشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

وی در خصوص مسکن کارگری بیان کرد: در این خصوص قرارگاه مسکن تشکیل داده شد و وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت تعاون و مدیران کارخانجات تلاش می‌کنند تا فرآیند‌ها کوتاه شود. بانک رفاه کارگران هم متولی تسهیلات تعاونی‌های کارگری شد که گام مهمی به جلو است.

مرتضوی درباره لایحه جامع اشتغال اظهار داشت: سامانه‌ای در حوزه اشتغال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است تا بیکاران سراسر کشور با مشخصات فردی، تحصیلات و محل زندگی شناسایی شوند و در آینده نزدیک از این سامانه رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است