Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه چاپ کره جنوبی مدعی شد احتمالا کره شمالی خود را برای شلیک یک موشک بالستیک آماده می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز، یک روزنامه کره جنوبی روز شنبه مدعی شد به دنبال اعلام رزمایش دریایی مشترک آتی میان کره جنوبی و آمریکا، به نظر می‌رسد کره شمالی برای شلیک یک موشک بالستیک آماده می‌شود.

نیروی دریایی آمریکا روز جمعه اعلام کرد ناو هواپیمابر آمریکا در رزمایش هفته آینده شرکت می‌کند که نمایش جدید قدرت در برابر کره شمالی بر سر برنامه‌های تسلیحاتی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام احتمالا منجر به خشم پیونگ‌یانگ خواهد شد. کره شمالی پیشتر به شدت به رزمایش‌های مشترک واکنش نشان داده است.

روزنامه محلی «دونگا ایلبو» به نقل از یک منبع دولتی در کره جنوبی اعلام کرد تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد موشک‌های بالستیک در حال انتقال از آشیانه‌ای نزدیک پیونگ‌یانگ در استان فیونگان هستند.

مقامات نظامی کره جنوبی و آمریکا تصریح کردند کره شمالی ممکن است در حال آمادگی برای شلیک موشک‌هایی باشد که قادرند به خاک آمریکا برسند.

این روزنامه اعلام کرد این آزمایش ممکن است موشک بالستیک بین قاره‌ای هواسونگ Hwasong-۱۴ باشد که برد آن به ایالت آلاسکا می‌رسد و یا موشک‌های میانبرد هواسونگ Hwasong-۱۲ باشد که پیونگ‌یانگ در ماه اوت تهدید کرد آن به جزیره گوام پرتاب می‌کند.

در گزارش این روزنامه آمده است احتمال دیگر این است که کره شمالی در حال آمادگی برای آزمایش موشک بالستیک بین قاره‌ای جدید موسوم به هواسونگ Hwasong-۱۳ باشد، موشکی که برد بیشتری نسبت به دو موشک دیگر دارد و قادر است به سواحل غربی آمریکا برسد.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

روایتی از خسارت سیل در استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی و آغاز رقابت دو نامزد بهارستانی در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان
  • (ویدئو) لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت بئرالسبع و تل‌آویو
  • (ویدئو) اصابت موشک بالستیک روسیه به شهر اودسا
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی