Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،برانکو ایوانکوویچ درباره پیروزی مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد:بابت این پیروزی بسیار خوشحالم زیرا در شرایط سختی بازی را بردیم. همان طور که می دانید در خوزستان همیشه شرایط برای ما سخت می‌شود آن هم مقابل تیمی که در حال به ثبات رسیدن است و مانند سایر تیم‌هایی که مقابل ما حاضر می‌شوند با ۲۰۰ درصد توان به میدان می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این پیروزی از این لحاظ برای ما حائز اهمیت بود چرا که توانستیم بدون حضور پنج بازیکن اصلی خود نتیجه بگیریم. خوشحالم از این که بازیکنانی که فرصت حضور در زمین را پیدا کردند نشان دادند لیاقت بازی و پوشیدن پیراهن تیم پرسپولیس را دارند به وی‍‍ژه در آستانه بازی با الهلال برد بسیار مهمی را بدست آوردیم.خوشحالم که ملی‌پوشان ما نظیر سیدجلال حسینی، وحید امیری و بیرانوند توانستند در بازی مقابل روسیه تیم ملی را همراهی کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد نمایش این تیم در دقایق ابتدایی دیدار مقابل استقلال خوزستان و اینکه آیا می توانند همین عملکرد را در بازی برگشت مقابل الهلال هم تکرار کنند،پاسخ داد: هنوز ۹۰ دقیقه از دیدار با الهلال باقی مانده است و این دیدار در مرحله نیمه‌نهایی است و طبیعی است که کار آسانی در پیش نداریم اما همانطور که می دانید تا ثانیه آخر و پیش از سوت داور به دنبال صعود خواهیم بود. در این مسابقه به دنبال سه هدف هستیم، اول کسب نتیجه خوب برای صعود و اگر این اتفاق رخ نداد برای پیروزی تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد و اگر هم نتوانستیم به پیروزی هم برسیم حداقل با افتخار از مسابقات خداحافظی کنیم.

ایوانکوویچ درباره غیبت فرشاد احمدزاده گفت: او فردا باید برود برای عمل جراحی،فکر می کنم وضعیت او بعد از عمل و با نظر پزشک مشخص می‌شود. چون تازه در ابتدای مصدومیت قرار دارد و بهتر است که الان عمل کند تا در آینده شدیدتر نشود.آرزوی قلبی مان بر این است تا او زودتر به میادین برگردد تا هم احمدزاده وقت را از دست ندهد و هم ما بتوانیم در بازی های مهمتری که پیش رویمان است از او استفاده کنیم.به تازگی با سیامک هم به مشکل برخوردیم.نعمتی در یکی از صحنه‌های درگیری که در میانه‌های زمین اتفاق افتاد روی دستش فرود آمد و یکی از استخوان‌های کف دستش دچار شکستگی شد و با وجود این مصدومیت او فداکارانه در زمین بازی کرد اما به هر حال او برای حضور در ترکیب اصلی در رقابت است و شاید بدون گچ بتواند در ترکیب اصلی حضور پیدا کند.در ضمن باید بگویم او همراه تیم به عمان خواهد آمد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره روادید مهدی طارمی و اینکه آیا تیم را در عمان همراهی می کند یا خیر،گفت: طارمی حق شرکت در بازی مقابل الهلال را ندارد اما گرفتن روادید برای او طبیعی است؛ او با ما به عمان نخواهد آمد چون حق بازی کردن را ندارد.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شما برای طارمی تمرینات اختصاصی را در نظر گرفته اید یا خیر،بیان کرد:او در باشگاه است و در هر صورت وظیفه اش حکم می کند که در تمرینات شرکت کند و در حال حاضر هم در باشگاه حضور دارد.

برانکو درباره دیدار پرسپولیس مقابل نفت در جام حذفی بیان کرد:در حال حاضر اولویت اصلی ما دیدار مقابل الهلال است و بعد از آن بازی خودمان را آماده دیدار با نفت خواهیم کرد و بعد از آن دربی برابر استقلال را برگزار خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که چقدر روی تیم نفت شناخت دارد،گفت: تیم نفت را به خوبی می‌شناسم. مهاجم این تیم در حال حاضر نه تنها آقای گل فعلی لیگ است بلکه توانسته است بیشترین گل هم به ثمر برساند.آنها توانستند سپاهان را شکست دهند و از طرفی ما 2بازی خیلی سخت مقابل آنها در سوپر کاپ و لیگ برتر برگزار کردیم و طبیعی است تا دیدار جام حذفی مقابل نفت آنها فرصت دارند شرایط تیمشان را بهبود ببخشند. ما هدفمان را قبل از شروع لیگ اعلام کردیم و هدف ما در تمامی رقابت ها این است که بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات برانکو در مورد وضعیت تیم پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت.

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است.به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 848339 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید