Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:17:53 GMT

کشف مواد مخدر و دستگیری عامل توزیع آن در رشت و املش

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۴۶۹۸۶

کشف مواد مخدر و دستگیری عامل توزیع آن در رشت و املش

رشت - ایرنا - مأموران نیروی انتظامی در عملیات های جداگانه ای، مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک را در شهرستان های رشت و املش، کشف و عاملان توزیع آن را دستگیر کردند.

به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف 2 کیلوگرم هروئین در رشت خبر داد و گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش های مردمی، از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احدالله احدی ادامه داد: ماموران عملیات ویژه خودروی تاکسی حامل این قاچاقچی که در پوشش خانواده و با خودروهای عبوری قصد ورود مواد مخدر به استان را داشت، در جاده پیربازار رشت متوقف کردند.
وی افزود: متهم به همراه پسر 31 ساله اش دستگیر و در بازرسی از کیف دستی متهمان، 2 کیلوگرم هروئین کشف شد.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی املش از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ احمد وکیل صادقی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی با تحقیقات نامحسوس از توزیع مواد مخدر توسط فردی در این شهرستان اطلاع یافته و در بازرسی از منزل مسکونی او ، یک کیلوگرم تریاک، یک حقه وافور و یک دستگاه ترازوی توزین دیجیتال کشف و ضبط کردند.
وی با بیان اینکه متهم 30 ساله با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.
واحد اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان اعلام کرده که شماره تلفن 128 بطور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردم است.
شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه، در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:امیرپوراحمد**انتشاردهنده:امیرحسین کبیری
7294/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه