Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: برجام توافق بین المللی، بین ایران و گروه ۱+۵ است و آمریکا به تنهایی نمی تواند این توافق را کنار بگذارد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،محمد رضا صالحی، استاندار خراسان شمالی در همایش بزرگداشت روز استاندارد با اشاره به سخنان اخیر ترامپ ، دیپلماسی را یکی از استانداردها در دنیا نام برد و افزود: رییس جمهور آمریکا در سخنان اخیرش علیه ایران در رابطه با پرونده برجام استانداردهای لازم را از جمله اخلاق،ادب،تاریخ و جغرافیا را رعایت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مدالی که آمریکائیان در سال 1992 به کسانی که در خلیج فارس کشته شده بودند اشاره کرد واظهار کرد: آمریکای ها در مدال هایی که بر روی سنگ قبر این کشته شدگان نصب شده است از عبارت خلیج فارس استفاده کرده اند اما ترامپ یک مرتبه لفظ جعلی خلیج عربی می آورد!

وی افزود: حتی معاندان ایران نیز نسب به اینکه خلیج فارس با اسم مجعول از سوی رئیس جمهوری آمریکا استفاده شد، موضع گیری دارند.

استاندار خراسان شمالی در باره برجام گفت: اگر برجام به نفع آمریکا بود، دونالد ترامپ بطور قطع به دنبال از بین بردن و پاره کردن برجام نبود؛ برجام یک توافق بین المللی میان ایران و گروه 5+1 بوده آمریکا نمی تواند این توافق را کنار بگذارد.

صالحی به مداخله ها و حرکت ناشایست و بی اخلاقی های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و متذکر شد: آمریکا فکر می کند که دنیا هنوز در دوران جنگل و بربریت به سر می برد.

وی اظهار داشت:حال در شرایط امروز قرادادی بین ایران به صورت مقدماتی با 5+1 تنظیم شده و سازمان ملل نیز آن را تصویب کرده چگونه می شود کشوری اکنون بگوید ما آن را قبول نداریم! اینجاست که نشان می دهد امریکا حقوق هم نمی داند بعد ادعای سردمداری می کند.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی اظهار داشت: بنابراین ضروری است استانداردها برای تایید روسای جمهور در کلیه کشورها رعایت شود چراکه اگر حرف ها استاندارد باشد دیگر هیچ وقت جنگ و مسائل دیگر پیش نمی آید.

صالحی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران را وجود رهبرفرهیخته جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که تمام دیپلماسی های قانونی را رعایت و به همه آموخته است.

وی متذکر شد: ما با کسی جنگ نداریم اما در مقام دفاع هرکسی با ما بجنگد آغاز گر می تواند باشد اما پایان دهنده نیست.

صالحی افزود: بنابراین برای رعایت استانداردهای جهانی در حوزه دیپلماسی، صنعت و... کار خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی در رابطه با نقش و اهمیت استاندارد در جوامع پرداخت و گفت: متاسفانه سرانه مصرف ایران 20 برابر سرانه مصرف کشور چین است در حالی جمعیت کشور چین 20 برابر ایران است.

وی با بیان این که رعایت استاندارد در مرحله اول برای حفظ جان مردم است وبعد محیط پیرامون، خاطرنشان کرد: سود رعایت استاندارد، ابتدا به تولید کننده و بعد به مصرف کننده می رسد از این منظر بایستی تولید کننده را تشویق کنیم رعایت استانداردهای لازم در تمام مباحث کاری داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به گزارش وضعیت حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا درباره این کشور گفت: بدترین وضعیت حقوق بشری را در جهان در ایالات متحده داریم که با سرکوب سیستماتیک، رویارویی قومی و مذهبی در آنجا ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای که در رسانه دولتی این کشور منتشر شد، گفته است: «وزارت امور خارجه کره شمالی انتشار گزارش حقوق بشر توسط وزارت امور خارجه آمریکا بر اساس دروغ، جعل، تعصب و خصومت را قاطعانه محکوم و رد می‌کند و آن را اقدامات مداخله جویانه واشنگتن در امور داخلی کره شمالی می‌داند.»

به نقل از خبرگزاری تاس، در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: «آیا در ایالات متحده نقض جدی حقوق بشر از جمله سرکوب سیستماتیک مردم خود، رویارویی قومی و مذهبی و جنایات مختلف خشونت آمیز را شاهد نیستیم؟»

وی همچنین به ادعای مقام‌های آمریکایی درباره ضرورت نفوذ اطلاعاتی در کره اشاره کرد و ادامه داد: این نمایش یک دسیسه سیاسی بسیار بدخواهانه و یک چالش سیاسی خطرناک است که هدف آن تخریب نظام ما از درون است. واکنش پیونگ یانگ به این اقدامات هیچ محدودیتی ندارد.»

۲۳ آوریل سال جاری میلادی، وزارت امور خارجه آمریکا گزارشی درباره وضعیت حقوق بشر در جهان منتشر کرد که نارضایتی تعدادی از کشورها از جمله مجارستان، ویتنام، مکزیک، پاکستان و ترکیه را برانگیخت.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز خاطرنشان کرد که این گزارش صرفا نمایش استانداردهای دوگانه نیست، بلکه یک تبعیض نژادی آشکار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم