Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:16:35 GMT

امید شارلوا به درخشش هم تیمی های رضاییان!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۰۲۹۱

امید شارلوا به درخشش هم تیمی های رضاییان!

گل دقیقه 88 اوکانزی مهاجم تیم یوپن مانع از یک برد خانگی و مهم دیگر برای شارلروا، تیم شورانگیز کاوه رضایی مهاجم ایرانی لیگ بلژیک شد.

به گزارش "ورزش سه"، گورخرهای لیگ بلژیک درشرایطی برتری 2-1 مقابل یوپن را از دست داند که در جنگ صدرنشینی با بروژ به هر سه امتیاز این بازی احتیاج داشتند. آنها در این بازی دوبار روی پرتاب و پاس کاوه رضایی توسط مهاجم بلندبالا و تیزچنگ شان بابی به گل رسیدند اما حریف هم با تمام قوا از خود دفاع کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول با یک ضربه پنالتی در نیمه اول توسط لای و بعد با ضربه مکنزی که آبی سرد بر تلاش های تیم شارلروا بود . یوپن که قعر نشین جدول بلژیک است امروز با انگیزه فراوانش یاران کاوه رضایی را غافلگیر کرد تا احتمال جا ماندن شارلروا در جنگ صدرنشینی بیشتر هم بشود . آنها با یک بازی بیشتر 3 امتیاز کمتر از کلوب بروژ 24 امتیازی دارند و اگر کلوب بروژ فرداشب بازی خود را مقابل اوستنده ببرد ، فاصله به 6 خواهد رسید. البته شارلوا امیدوار است همان طور که یوپن ، تیم 15 جدول از آنها امتیاز گرفت ، اوستنده آحر جدولی با حضور احتمالی رامین رضاییان هم بتواند ار بروژ امتیاز بگیرد.


گل اول بازی امشب شارلروا در دقیقه 32 با اوت دستی بلند کاوه ، اثر گذاری مهاجمان و ضربه نهایی بابی به ثمر رسید اما این گل با ضربه پنالتی لای (35) پاسخ داده شد . در نیمه دوم تعویض های سرمربی شارلوا شرایط را به سود این تیم تغییر داد وبا شیوه 4-4-2 دروازه حریف به توپ بسته شد . آنها در نیمه دوم با گل بابی روی پاس کاوه رضایی به گل دوم رسیدند اما بازهم این لای بود که روی یک ضربه کاشته با پاسی زیبا به اوکنزی ترمز تیم سیاه وسفید لیگ بلژیک را کشید.


حالا شارلروا هفته دیگر در یک بازی سخت مقابل لوکرن به میدان خواهد رفت . آنها امیدوارند دیگر امتیازی از دست ندهند تا از بالای جدول سر نخورند . فلیسه مازو سرمربی شارلروا که امشب هم بازوبند جالب خود را به بازو بسته بود، فعلا به امید اوستنده و درخشش آنها در بازی فردا مقابل بروژ است .

شارلوا کاوه رضایی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!

هافبک تیم فوتبال استقلال به اظهارنظر درباره درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید حامدی‌فر پس از پایان دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: ما صدر جدول هستیم و به هواداران تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در ادامه راه هم بتوانیم روسفیدشان کنیم.

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

 

وی درباره درگیری‌اش در پایان بازی با مهرداد رضایی تصریح کرد: فوتبال این اتفاقات را دارد و شما همه شاهد هستید. او در بازی رفت توهین زشتی انجام داد. طبیعتاً تیمی که برده است به این چیزها واکنش نشان نمی‌دهد. حتماً من یک چیزی شنیدم که این کار را انجام دادم. چیز خاصی نیست. من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)