Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، دراگان اسکوچیچ، یکی از گزینه‌های جدی جانشینی علیرضا منصوریان بود اما در نهایت وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.

هر چند حضور اسکوچیچ در تیم آبی‌پوش پایتخت منتفی شد اما این مربی کروات به ایران آمده تا پیشنهادات لیگ برتری و لیگ یکی خود را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب حضور اسکوچیچ در ورزشگاه آزادی هنگام برگزاری دیدار استقلال مقابل تیم سابقش یعنی فولاد خوزستان بود.

عجیب‌تر اینکه اسکوچیچ در حاشیه این دیدار ملاقاتی با میک مک‌درموت داشت. کمک‌مربی ایرلندی شفر و سرمربی موقت استقلال در دیدار با سپیدرود ملاقاتی، به دور از چشم رسانه‌ها ملاقاتی با اسکوچیچ داشته است. شنیده می‌شود سرمربی سابق ملوان و فولاد خوزستان با مک‌درموت مشورت کرده و حال و روز تیم‌هایی مانند سپاهان و سیاه‌جامگان را از او جویا شده است. سپاهان و سیاه‌جامگان در فصل جاری نتایج خوبی را با زلاتکو کرانچار و اکبر میثاقیان کسب نکرده‌اند.

604

دراگان اسکوچیچ اسکوچیچ فولاد اسکوچیچ استقلال اسکوچیچ شفر اسکوچیچ مک درموت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، کاوه رضایی شب خوبی را در اهواز سپری کرد و موفق شد در دقیقه 40 نیمه اول نبرد با استقلال ملاثانی که بازیکنانش جانانه برای نشان دادن خود می‌جنگیدند، با یک ضربه سر تماشایی گلزنی کند.

این مسابقه البته برای سپاهان با گل تماشایی‌تر میلاد پاک پرور سخت شد و به وقت های اضافی رفت، اما پیش از پایان مسابقه داور مسابقه به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی کرد و درنهایت بازی با پیروزی تیم مورایس تمام شد.

رضایی در پایان مسابقه در حالی که با سرعت در حال ترک زمین بود، درباره نتیجه کسب شده گفت:« بازی سخت شد. فوتبال همین است.» 

او سپس درباره استقلال ملاثانی حریف سپاهان هم اینطور اظهارنظر کرد:« امیدوارم موفق باشند. امیدوارم فولاد به جایگاه اصلی اش برگردد. استقلال ملاثانی هم تیم خوب، پرطرفدار و ریشه داری است. امیدوارم موفق باشند.»

دیگر خبرها

  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری