Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@23:10:05 GMT

آخرین وضعیت قطار برقی مشهد ـ گلبهار

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۳۶۳۵

آخرین وضعیت قطار برقی مشهد ـ گلبهار

تین‌نیوز |

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: پروژه قطار برقی مشهد ـ گلبهار به طول ۴۰ کیلومتر در سه قطعه متفاوت با پیشرفت ۸۰، ۹۵ و ۲۵ درصد در حال انجام است.

هومن گریوانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پروژه قطار برقی مشهد ـ گلبهار به طول ۴۰ کیلومتر است که بحث ابنیه فنی و زیرسازی ۳۷ کیلومتر در سه قطعه متفاوت توسط پیمانکار انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قطعه اول ۸۰ درصد، قطعه دوم ۹۵ درصد و قطعه سوم که سال گذشته مناقصه آن برگزار شد ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

وی افزود: درخصوص تملک نیز پیشرفت خوبی داشته ایم. فقط بحث ۳ کیلومتر انتهایی مسیر است که با توجه به تملک شخصی این مسیر، مذاکراتی با مالک داشته ایم و انشاءالله بتوانیم آن را هم تملک کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران گلبهار درباره تامین اعتبار پروژه قطار برقی گلبهار نیز گفت: در بحث فاینانس با توجه به مصوبه شورای اقتصاد پیشرفت خوبی انجام شده است. هم اکنون نیز پیگیر تصوب ماده ۶۲ هستیم تا انشاءالله فاینانس را اجرایی کنیم.

گریوانی وضعیت سکونت در شهر جدید گلبهار را مناسب دانست و گفت: سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیتی حدود ۳۶ هزار نفر در این شهر را نشان داد. البته با توجه به اینکه گلبهار در ۳۰ کیلومتری مشهد مقدس است و افراد ساکن گلبهار در شهر مشهد شاغل هستند، ما آماری را از طریق شرکتهای خدمات رسان و نصب کنتورهای گاز استخراج کردیم که مشخص شد حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت داریم. ظرفیت جمعیت پذیری گلبهار نیز حدود ۲۸۰ هزار نفر است.

وی ادامه داد: چهار فاز برای شهر گلبهار تعریف شده که فعلا عملیات اجرایی دو فاز انجام شده است. در هفته دولت نیز وزیر راه و شهرسازی از گلبهار بازدید داشت که کلنگ احداث آزادراه را زد و دستور آغاز فاز ۳ را نیز صادر کرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح