Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@21:22:54 GMT

تماس تاج با سرمربی تیم نوجوانان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۵۳۰۶

تماس تاج با سرمربی تیم نوجوانان

سرمربی تیم نوجوانان ایران از حمایت‌های رسانه‌های گروهی از تیم ملی ایران تقدیر و تشکر کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال نوجوانان ایران در در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز سه‌شنبه به مصاف مکزیک می‌رود.

*عباس چمنیان در مورد حمایت رسانه‌ها از تیم نوجوانان، گفـت:‌حمایت‌های رسانه‌های جمعی از تیم نوجوانان ایران کمک زیادی به تیم ما کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها شاهد هستیم که رسانه ملی، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها اخبار متعددی را درباره تیم نوجوانان ایران منتشر می‌کنند که این موضوع انرژی مثبت خوبی به اردوی تیم منتقل کرده است.

وی افزود: بر این اساس وظیفه خود می‌دانم از همراهی صمیمانه رسانه‌های گروهی تقدیر و تشکر داشته باشم. امیدوارم این عزیزان که پل ارتباطی میان تیم ملی نوجوانان و مردم خونگرم کشورمان هستند تا پایان حضور ایران در جام جهانی هند همچنان یار و یاور تیم ملی باشند.

* خبر دیگر از جام جهانی نوجوانان اینکه؛ بر اساس اعلام فیفا، نشست خبری رسمی سرمربی تیم ملی ایران پیش از بازی مقابل مکزیک عصر فردا برگزار خواهد شد. چمنیان،پیش از بازی مقابل گینه هم در نشست خبری رسمی فیفا حضور یافته بود.

* مهدی تاج صبح امروز در تماس با اردوی تیم ملی در گوآ، دقایقی با عباس چمنیان به گفت و گو پرداخت. سرمربی تیم نوجوانان ایران در این تماس، ضمن تشکر از حضور رییس فدراسیون در هند در زمان برگزاری مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی،گزارشی درباره آخرین وضعیت تیم برای دیدار مقابل مکزیک به وی ارائه کرد.

تاج هم در این تماس تلفنی برای تیم ملی نوجوانان در ادامه مسیر جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس

پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی و ارائه طرح‌های مختلف از سوی کارشناسان و طراحان، لوگوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۵ سال تغییر کرد.

با تایید "سیدروح‌الله حسینی"، رئیس فدراسیون بوکس ایران، از این پس طرح جدید به عنوان لوگوی رسمی فدراسیون بوکس شناخته می‌شود و در مکاتبات، کار‌ها و برنامه‌های رسمی فدراسیون از آن استفاده خواهد شد.

لوگوی قدیمی فدراسیون بوکس

لوگوی جدید فدراسیون بوکس

منبع: ایسنا

tags # بوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • زبان طنز نیشدار است
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • یک سوال از بی بی سی ؛ چگونه نیکا بعد از تعرض و قتل، با مادرش تماس گرفت! | رسانه انگلیسی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود