Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@06:25:23 GMT

دستگیری باند حرفه ای سارقان طلا در تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۵۷۰۱

دستگیری باند حرفه ای سارقان طلا در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار حسین رحیمی گفت: در پی وقوع سرقت های به عنف طلا در سطح شهر تهران و بازار زرگران به شیوه زورگیری و ضرب و جرح مالباختگان موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شد افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سارقان زورگیر، خریداران و فروشندگان طلا و مسکوکات را که از شهرهای مختلف کشور به بازار تهران مراجعه و طلاها و سنگ های قیمتی خود را با کیف جابجا می کردند را شناسایی و آنان را تعقیب و در یک فرصت مناسب با توسل به زور و بعضا مجروح کردن آنها اقدام به سرقت کیف حاوی طلاجات آنها می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت افزود: با پایش های تخصصی صورت گرفته مشخص شد تعدادی از سارقان حرفه ای سابقه دار پس از رهایی از زندان به سرکردگی فردی به نام «غلام» اقدام به تشکیل باند کرده و علاوه بر سرقت های طلا کیفی به صورت گسترده اقدام به سرقت دلار و ارز خارجی هم می کنند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با اقدامات اطلاعاتی و تلاش های صورت گرفته ۸ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند، گفت: افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و شرارت است.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان