Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- هیات مدیران جایزه ادبی داستان شیراز اعلام کرد:‌روند داوری این جشنواره در آذر ماه سال 96 به پایان می رسد و مراسم اختتامیه در نیمه دوم آذر ماه برگزار می شود.

مطلب ارسالی یکشنبه دبیرخانه جایزه ادبی داستان شیراز به ایرنا حاکی است:‌بهمن ماه سال گذشته (95) فراخوان ارسال آثار داستانی (رمان و مجموعه داستان کوتاه) منتشرشده در سال های 94 و 95 منتشر شد که دراین فراخوان ذکر شده بود که مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین ماه سال 96 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مطلب افزوده است:‌ آثار بسیاری در این تاریخ از سوی ناشران و نیز نویسندگان، به دبیرخانه ارسال شد.از آنجایی که هیات مدیران تاکید داشتند که تا حد امکان، تمام آثار منتشر شده در این دو سال داوری شده، در جایزه ادبی شرکت داده شوند، روند افزودن آثار به جریان داوری ادامه پیدا کرد و از مسئولان جشنواره خواسته شد، برای یافتن آثار کمتر شناخته شده یا آثاری که با ناشران گمنام در گوشه و کنار کشور منتشر شده اند به جست و جو بپردازند.
دبیرخانه این جایزه ادبی نوشت:‌در پروسه داوری، هر اثر توسط چند داور مطالعه و مورد داوری قرار گرفت که باعث شد روند داوری اولیه آثار بسیار به طول انجامد و با تاخیر، در شهریورماه سال جاری به پایان برسد. پس از حصول امتیازهای داوران و برگزاری جلسات جمع بندی، تعداد 33 مجموعه داستان و 25 رمان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و در پروسه داوری قرار گرفتند.
پست الکترونیکی جشنواره: shirazfestival@gmail.com
شماره تماس با مسئول روابط عمومی: 09357682442 و09177091970 و
لینک کانال جشنواره داستان شیراز https://t.me/joinchat/AAAAAEPv-dIoD5JO18Z1zA
است.
انجمن داستان شیراز دست اندرکار برگزاری این جایزه ادبی است.
دریافت و انتشار:‌ غلامرضا مالک زاده
1876

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت‌های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.
عادل شهرزاد گفت: بر همین اساس فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان، امروز در نمایشگاه صنعت شیشه با تکنولوژی روز دنیا برای ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید؛ بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم گفت: با ایجاد طرح‌های کارخانه شیشه در هرمزگان و نیاز به آشنایی بیشتر سرمایه گذاران این حوزه، از این نمایشگاه بازدید شد.
خلیل قاسمی افزود: در این بازدید از مدیران شرکت شیشه سهند برای سرمایه گذاری در استان دعوت شد.
وی افزود: مذاکراتی برای خرید خط تولید واحد‌های شهر شیشه و واحد‌های پایین دستی این صنعت توسط سرمایه گذاران و مدیران اجرایی با طرف چینی در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد