Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد ملاقات با وینفرد شفر، سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: ما با همدیگر ملاقات و صحبت کردیم و درباره وضعیت تیم‌های پایه استقلال حرف زدیم. در همین مدت کم تعامل خوبی با یکدیگر داشته‌ایم. شفر نگاه ویژه‌ای به جوانان استقلال دارد و قرار است به زودی یکی از بازی‌های ما را از نزدیک ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر واقعا پیگیر است، به حدی که مترجم او فردای روز برگزاری دیدارهای ما تماس می‌گیرد و نتایج را جویا می‌شود. خدا را شکر در این مدت تیم‌های نونهالان و نوجوانان ما 2 پیروزی کسب کرده‌اند، تیم امید ما یک پیروزی و یک تساوی داشته و البته تیم جوانان هم هنوز بازی نکرده است.

وی که سابقه 18 سال بازی در استقلال و بر بازو بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را دارد، درباره اخراج مهدی قائدی از تیم بزرگسالان استقلال توسط شفر و فرستادن او به تیم امید این باشگاه گفت: نمی‌توانیم بازیکنی پیدا کنیم که هیچ اشتباهی در زندگی خود انجام داده است. وظیفه مربی این است که اشتباهات بازیکن را به او گوشزد و برطرف کند. مربی در حقیقت نقش یک معلم را دارد. قائدی بچه‌ای است که ایراداتی دارد و باید به او کمک کنیم تا در مسیر درست قرار بگیرد.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال درباره اینکه چه برنامه‌ای برای جلوگیری از به حاشیه رفتن و نابودی فوتبال مهدی قائدی دارد، تصریح کرد: «مهدی» از بازیکنان خوب ماست و از ورودش به تیم امید استقبال می‌کنیم. او بازیکن توانمندی است اما باید بداند که اخلاق در اولویت کار ما قرار دارد. به هیچ عنوان برخورد چکشی با قائدی نخواهیم داشت چون این کار، بازیکن را از ما دورتر می‌کند. باید بهترین راه را مقابل او قرار دهیم تا به مسیر درست برگردد.

ورومزیار درباره اینکه شاید قائدی نتواند تمرین با بازیکنان امید را تاب بیاورد و بار دیگر حاشیه‌ساز شود، خاطرنشان کرد: قائدی بازیکن بزرگی است و ما هم با او بزرگ‌منشانه رفتار می‌کنیم. او باید بداند به کدام تیم آمده و پیراهن چه بازیکنان بزرگی را بر تن کرده است. او باید بداند در پستی بازی می‌کند که زمانی جعفر مختاری‌فر، اصغر حاجیلو و مرحوم رضا احدی که جزو بزرگان استقلال هستند، بازی می‌کردند.

وی در پایان گفت: ما با قائدی صحبت می‌کنیم تا بیش از پیش به رفتارش توجه کند. او باید متوجه شود توانایی فنی هم زیر سایه اخلاق قرار می‌گیرد. ما سعی می‌کنیم با آموزش صحیح کاری کنیم به تصویرسازی ذهنی و اهداف خود برسد. زمانی بازیکنی به تیم می‌آید که از نظر اخلاقی بسیار خوب است و ما سعی می‌کنیم از لحاظ فنی او را تقویت کنیم و گاهی مثل این مسئله، بازیکنی هست که توانایی فنی بالایی دارد و باید حواشی او را کنترل کنیم.

604

نویسنده: ورمزیار در گفت‌وگو با ایسکانیوز:

صادق ورمزیار ورمزیار استقلال قائدی استقلال شفر استقلال

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین؛ این هفته چشم همه پرسپولیسی ها و حتی استقلالی ها (!) به بازی بزرگ هفته در استادیوم آزادی است. جایی که شاگردان اوسمار ویرا باید در دیدار برگشت مقابل سپاهان اصفهان به میدان بروند در حالی که بازی رفت را با نتیجه یک برصفر باخته اند.

پرسپولیس از طرفی در کورس قهرمانی است و کادرفنی و بازیکنان این تیم خوب می دانند پس از خداحافظی از جام حذفی تنها شانس آنها قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

از آن گذشته لغزش در دیدار با سپاهان اصفهان ممکن است قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری را به مخاطره انداخته یا حتی آن را غیرممکن کند. برهمین اساس سرخپوشان تهرانی همه انرژی خود را برای این بازی گذاشته اند.

از طرف دیگر سپاهان اصفهان هم هنوز روی کاغذ شانس برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و به دلیل کُری خوانی های همیشگی اصلا دوست ندارند مغلوب پرسپولیس شوند.

برای ژوزه مورایس که فصل پرفراز و نشیبی را با تیم پرستاره سپاهان پشت سرگذاشته شرایط متفاوت است. سرمربی پرتغالی که همسر ایرانی اختیار کرده و مسلمان شده است خوب می داند برای ماندن و مربیگری در سپاهان و فوتبال ایران باید پرسپولیس را شکست دهد.

برهمین اساس ژوزه مورایس چیزی را به قضا و قدر نسپرده است. از اردوی سپاهان خبر می رسد که مورایس و کادرفنی سپاهان به شدت پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند هستند.

سپاهانی ها امیدوارند خبر نرسیدن بیرانوند ملی پوش به بازی روز چهارشنبه صحت داشته باشد و امیررضا رفیعی جوان درون دروازه پرسپولیس بایستد اما...

سپاهانی ها به شدت پیگیر وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند بوده و سعی کرده اند اخبار موثقی در خصوص گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس بگیرند تا در بازی حساس و نفسگیر روز چهارشنبه غافلگیر نشوند.

کد خبر 848541 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم