Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اردبیل با تجمع اعتراضی به سخنان اخیر ترامپ علیه کشورمان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام علی‌پور معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل اظهار داشت: تلقی استکبار از امضای برجام، آغاز راهی بود که انتهای آن به تسلیم همه جانبه ایران اسلامی در مقابل آنان ختم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایستادگی جمهوری اسلامی بر اصول، ارزش‌ها و منافع ملی و موفقیت‌های پی در پی جبهه مقاومت، افزایش قدرت و توان بازدارندگی نظام با آزمایش موشک‌ها، رویای تسلیم ایران را به کابوسی وحشتناک برای آنان مبدل ساخت.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد بیان کرد: اعضای سپاه و بسیج، تک تک انقلابیون دیروز و امروز نهضت عاشورایی امام خمینی(ره) در ایران و سراسر منطقه جهان اسلام هستند و برای ادای تکلیف در ضربه زدن به منافع استکبار در جای جای جهان و محور صهیونیست تنها منتظر اشاره‌ای از امام خود هستند.

علی‌پور با تاکید بر یکپارچگی مردم ایران بعد از سخنان ترامپ گفت: سخنان گستاخانه و بی‌خردانه رئیس‌جمهوری پریشان‌خاطر آمریکا بعد از جنگ روانی، رجز‌خوانی و خط و نشان کشیدن‌های چند روز گذشته و تروریست خواندن ملت ایران، آخرین میخی بود که بر تابوت اعتماد به آمریکا و دولتمردان آن کوبیده شد.

در بیانیه تشکل های دانشجویی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اردبیل نیز بر محکومیت سخنان سخیف و توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران اسلامی تاکید شد.

تجمع‌کنندگان اظهار کردند: قریب به 40 سال است که شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران استوار است و در طول این مدّت دشمنان جمهوری اسلامی از هیچ گونه دشمنی و توطئه علیه جمهوری اسلامی و نهاد های انقلابی دریغ نکرده‌اند.

این بیانیه اضافه کرد: صهیونیسم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در راستای سلطه گری و چپاول مظلومان جهان و تبدیل دنیا به دهکده جهانی نقشه های شوم و پلید خود را در دنیا و به ویژه در بین کشور های جهان سوم به اجرا در می‌آورد.

تجمع‌کنندگان تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران که با شعار دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان عَلَم آزادی و آزادگی را برافراشته است، سد راه زیاده‌خواهی‌ها و استعمار‌گری‌های نظام سلطه بوده و همچون خاری در چشم آمریکای جهان خوار گشته است و ما از این دشمنی‌ها، توطئه‌ها نه تنها تعجب نمی‌کنیم بلکه به راهی که از سرگرفته‌ایم ایمان بیشتری پیدا می‌کنیم.

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اردبیل با تجمع اعتراضی سخنان اخیر ترامپ علیه کشورمان را محکوم کردن که شعارهای «مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل» زینت‌بخش این تجمع بود.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک

ده‌ها دانشجوی طرفدار فلسطین از دانشگاه مستقل مکزیک که بزرگترین دانشگاه این کشور است، روز پنجشنبه در اعتراض به تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در همبستگی با تظاهرات دانشجویان در ایالات متحده در مکزیکوسیتی اردو زدند.

به نقل از اروپ ۱، آنها با شعار «زنده باد فلسطین آزاد» از دولت خود خواستند تمام همکاری‌های دیپلماتیک و تجاری با اسرائیل را متوقف کند. معترضان مقابل ساختمان دانشگاه در مکزیکوسیتی چادرها و پرچم‌های فلسطین را برپا کردند و شعار «زنده باد فلسطین آزاد» و «از رودخانه تا دریا، فلسطین پیروز خواهد شد» سر دادند.

والنتینا پینو، ۱۹ ساله که در دانشکده فلسفه و ادبیات تحصیل می‌کند، گفت: ما اینجا هستیم تا از فلسطین، مردم فلسطین، اردوگاه‌های (دانشجویی) در ایالات متحده حمایت کنیم.

خیمنا روزا، ۲۱ ساله امیدوار است که ابتکار عمل آنها اثر موجی ایجاد کند و به سایر دانشگاه‌های کشور گسترش یابد.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه‌های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند و اکنون مکزیک گسترش یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • اعتراض ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا محور مهم سخنان امامان جمعه گلستان
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا